پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۰۶شهریور

Intro

یک رونمایی دیگر از فبلت Samsung Galaxy Mega 2

همان طور که در جریان هستید , در خبری که در روز سوم شهریور گزارش شد , یکسری از سایت های آسیایی از فروش Samsung Galaxy Mega 2 در بعضی از فروشگاه های آسیایی ( مثل مالزی ) خبر دادند . پیش نمایشی از این دستگاه توسط یک سایت تایلندی به نام DroidSans منتشر شده که اطلاعات بسیار مفیدی در مورد این فبلت ( یا شاید هم تبلت (!) ) کمپانی سامسونگ به ما می دهد .

galaxy_mega2_03

در نگاه اول , این دستگاه ۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p و مجهز به شبکه LTE است که از پردازنده چهار هسته ای ۱.۴GHz Exynos قدرت گرفته است که گرافیک Mali 400MP آن به راحتی می تواند رزولوشن پایین صفحه را مدیریت کند .

galaxy_mega2_07

در بخش طراحی هم ، گذشته از ابعاد بزرگ این محصول ، سامسونگ از همان زبانی طراحی همیشگی خود استفاده کرده و در قسمت پشت این فبلت از چرم مصنوعی شبیه به گلکسی نوت بهره برده است.

galaxy_mega2_05
همان ویژگی های نرم افزاری که در دستگاه های ” صفحه بزرگ ” قبلی سامسونگ شاهد بودیم , در Mega 2 نیز خواهیم دید که می توان به موردی چون Split-Screen Multi- Window ( مفهوم این ویژگی این است که شما قادر خواهید بود دو نرم افزار جداگانه را در سیستم عامل اجرا کنید و درصورت نیاز اطلاعاتی مانند عکس یا . . . را بین آن ها رد وبدل کنید ) نیز اشاره نمود .

galaxy_mega2_10

نمونه عکس های گرفته شده توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی Mega 2 , سرزنده بودن رنگ ها را به ما نشان می دهد که حتی بهتر از حالت HDR می تواند باشد . با هم به سه عکس گرفته شده توسط این فبلت , نگاهی می اندازیم .

سامسونگ گلکسی مگـا ۲ در فروشگاه های منتخب , با قیمت ۳۰۰ یورو به فروش می رسد و تا ماه دیگر به بیشتر فروشگاه های اقصی نقاط آسیا عرضه خواهد شد . درمورد تاریخ عرضه این محصول به فروشگاه های غربی هنوز خبری در دست نیست .

galaxy_mega2_06

منبع : GSMArena.Com

۹۳/۰۶/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی