پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۱۰مهر

»» به‌روزرسانی زیرکانه کیا ونگا برای 2015

کیا، در این هفته، طی مذاکره ای در نمایشگاه خودرو پاریس اعلام کرد، ونگا مدل هاچ بک کوچک خود را برای سال 2015 ارتقاء می‌دهد. ظاهراً تغییرات محافظه‌کارانه‌ای برای مدل ونگا 2015 انجام شده است ولی شرکت کیا، این به‌روزرسانی را عملی بزرگ خوانده و ونگا را یک سوپرمینی از نوع ریو خطاب می‌کند، چراکه از لحاظ فنی به‌خوبی ارتقاء یافته است. البته مدل قبلی این خودرو که توسط پیتر شرایر طراحی شده، جایزه iF Design آلمان در سال 2009 را از آن خود کرده بود.

2015 Kia Venga

2015 Kia Venga


تغییرات و فیس لیفت شامل جلوپنجرهٔ دوباره طراحی شدهٔ مشبک بزرگ‌تر همراه با تغییر محل نشان کیا به خارج از جلوپنجره، چراغ‌های مه شکن جدید و LED های مخصوص روزتاب جلو به‌وضوح قابل مشاهده است.
2015 Kia Venga

2015 Kia Venga


در نمای عقب نیز تغییراتی انجام گرفته که به نوعی پخته‌تر از قبل به چشم می‌آید. چراغ‌های عقب بزرگ‌تر و از نوع LED هستند که با یک نوار افقی کرومی به هم متصل شده‌اند. رینگ‌ها با طرح جدید و سایز 16 و 17 اینچی در زیر پای ونگا، خود نمایی می‌کنند.
2015 Kia Venga Interior

2015 Kia Venga Interior


به‌روزرسانی درون کابین نیز محافظه‌کارانه بوده و طراحی قابل قبولی به کابین ونگا بخشیده‌اند؛ دو تریم مختلف هم برای ونگا 2015 تعریف شده است. کابین، با تزئینات فلزی روشن جدید مزیّن شده است. صندلی‌ها بازنگری شده و پشت‌سری‌های جدید اضافه شده‌اند. به صورت آپشن نیز می‌توان از فرمان گرم شونده، نسل جدید سیستم کیا AVN، سیستم ناوبری، صفحه نمایش 7 اینچی و دوربین دید عقب بهره برد. سیستم پردازش مرکزی ونگا نیز به‌روزرسانی شده و در سرعت پردازش داده‌های خودرو سریع‌تر عمل می‌کند.
2015 Kia Venga

2015 Kia Venga


کیا، بسته به نوع بازار، موتورهای بنزینی و دیزلی زیادی برای ونگا 2015 تدارک دیده است. هفت موتور بنزینی و شش موتور دیزلی 1.4 لیتری و 1.6 لیتری با رنج قدرتی 76 تا 126 اسب بخار آماده سفارش هستند. سه گیربکس 4 و 5 و 6 سرعته نیز در لیست انتخاب مشتریان قرار دارند. تمامی موتورها با استاندارد یورو 5، و مجهز به نسل جدید سیستم استارت / استاپ می‌باشند.
2015 Kia Venga

2015 Kia Venga


به گفتهٔ کیا، میزان آلایندگی موتورهای مجهز به سیستم ISG مدل ونگا، 114 گرم در 100 کیلومتر می‌باشد.
کیا ونگا 2015 منحصراً در کارخانه Žilina کیا در اسلواکی ساخته می‌شود و برای فروش در سراسر اروپا از اوایل سال 2015 در دسترس خواهد بود. این خودرو در کلاس مینی MPV قرار داشته و پلتفرمی مشابه با هیوندای i20 دارد و البته خودروهای دیگری چون هیوندای ix20 و کیا سول نیز از همین پلتفرم استفاده می کنند.

۹۳/۰۷/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی