پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۲۱مهر
سردار تکناز فرمانده ستاد مبارزه با اعتیاد اینترنتی اعلام کرد با فروشندگان کارت‌های مخدر

اینترنت به شدت برخورد خواهد شد. وی گفت: ما علاوه بر دستگیری چندین نفر از معتادان در چت‌پارتی‌ها و سردَم‌نت‌هایی که قبلاً به آن کافی‌نت می‌گفتند از آنها مقادیر زیادی اکانت اینترنت گرفتیم که همگی اعتراف کردند از عوامل استکبار جهانی نظیر مایکروسافت گرفته‌اند. وی گفت ما از اینترپل خواسته‌ایم که سرورها و آزمایشگاه‌های تولید مخدرات اینترنتی مثل مایکروسافت و آی‌بی‌ام را ببندند.
■ در آزمایشگاه اتفاق افتاد:
- آقای دکتر من که سالمم چرا آزمایش منو نوشتین مثبت؟
- واسه این که معتادی.
- معتادم؟ کجا معتادم مرد حسابی؟ ببندین در این آزمایشگا‌تونو.
- معتاد نیستی؟ بدبخت تو خونت به جای گلبول‌های قرمز و سفید هی «صفر و یک» ورجه وورجه می‌کنه. چشام دراومد پشت میکروسکپ. مردک بدبخت معتاد اینترنتی!

■ لابراتوارهای تولید
چند فروشنده کارت اینترنت قاچاق 5 و 10 و 20 ساعتی در تهران دستگیر شدند. این قاچاقچیان اعتراف کردند که تاکنون ده‌ها جوان را با این کارت‌ها معتاد کرده‌اند. مدتی پیش به دستور قوه قضائیه طی حمله به آی‌اس‌پی‌ها و آزمایشگاه‌های تولید کارت اینترنت همه‌ی آنها بسته شدند اما هنوز اعتیاد به اینترنت در ایران بیداد می‌کند. 
 

■ یک برنامه رادیویی مشاوره خانواده:
زنی گریه‌کنان زنگ می‌زند:
- سلام خانوم مشاور…شوهرم… شوهرم مدتیه معتاد شده چیکار کنم؟
- خونسرد باشین خواهر من. همه چی حل میشه. الان در کمال آرامش بفرمایین به چی معتاد شدن؟ هرویین؟ تریاک؟ حشیش؟ مرفین؟ ماری‌جوانا؟ ال اس دی؟ کوکائین؟ اکستازی؟
- نه! به اینترنت معتاد شده. دیروز تو جیبش یه کارت اینترنت پیدا کردم.
- نه؟؟ ای خاک به سرت…. چیز منظورم اینه که بمیرم برات خواهر. طوری نیست. با سیم مودم ببندش به تخت بعد زنگ بزن بیان ببرنش.

■ از گزارش‌های شبانه یک خبرنگار:
صحنه‌ی دردناکی بود. ده‌ها معتاد اینترنتی در حالی که لپ‌تاپ‌شان را روی زانو گذاشته و پتویی روی سر انداخته بودند در گوشه خیابان نشسته بودند و مشغول استعمال اینترنت بودند. یک نفر کنار جوب در حال جان کندن بود چون اتصالش اشتباهی هوا داشت و دیسکانکت شده بود.

■ دیژیتالیه
- اکبری: اشغری؟ جنش خوب تو دشت و بالت شی داری؟
- اصغری: هیشی بابا دیگه همه شدن معتاد اینترنتر. رفتم پیش طرف بهش میگم یه دوای خوب بهم بده، داره بهم کارت پنجا ساعتی اینترنتر میده. میگم اینو نمی‌خوام این شه کوفتیه؟ شرکارمون نژار نوکرتم. نداری لااقل یه چند تا LSD بده شنگول شیم. طرف خط اینترنتر ADSL بهم میده. ای تف به این روژگار! معتادم معتادای قدیم. همه دیژیتالی شدن ژون اکبری.

■ برخورد نزدیک از نوع چینی
چین چند میلیون معتاد اینترنتی را به دریا ریخت. به گزارش نشریه شی‌هواچن دولت چین تصمیم گرفت میلیون‌ها معتاد اینترنتی خود را به دریا بریزد. سخنگوی دولت چین در پی این اقدام گفت: آخیش راحت شدیم از بس فیلتر کردیم. این طوری خیلی مقرون به صرفه‌تره.

■ Overdoes
- دیروز یه خواستگار خوب و نجیب با تحصیلات بالا و خیلی پولدار واسه دخترم اومد ولی ردش کردم.
- ئه؟ چرا؟
- هیچی مرتیکه معتاد بود. داره میگه: اگه منو به «ساب‌دایرکتوری» خودتون بپذیرین امیدوارم که با این لینک به همدیگه «کانکشن» خوبی داشته باشیم… بعد هم تازه پررو می‌پرسه عموجان اینا «این‌ویزیبل» هستن خیلی مشتاق بودیم باهاشون یه چت بزنیم… اصلاً حسابی اوردوز بود یارو.

■ از گزارش‌های یک مأمور انتظامی:
به استحضار میرساند در ساعت 0025 امروز فرد مشکوکی در حوزه گشت زنی مشاهده و با تعقیب او به محل تجمع عده‌ای از معتادان اینترنتی رسیده که مشغول چت جمعی بودند که همگی دستگیر و به پاسگاه دلالت گردیدند. از نامبردگان آلات و ادوات استعمال اینترنت از قبیل لپ‌تاپ، پتوی مخصوص چهارخانه، هدفون و میکرفن و مقادیر متنابهی کارت اینترنت به صورت سوخته و شیره کشف گردید که همگی پیوست گزارش می‌باشد.

■ طرژ اشتعمال
- اکبری: اشغری؟ این کارت چیه آوردی؟ کوپن تریاکه؟
- اشغری: نمی‌دونم کارت اینترنتره، شیه. میگن اعتیادش بالاش. طرف می‌گفت آن‌لاینت میکنه ناجور، هپروتش این روژا رو بورشه.
- اکبری: خب حالا این شه جوریه؟ قورت دادنیه؟ اشتنشاقیه؟ کشیدنیه؟ یا باهاش تژریقش کنی؟
- اشغری: شه میدونم توام… 

■ خشخاش نت
تولید کارت اینترنتی جایگزین کشت خشخاش در افغانستان می‌شود. کمیته بین المللی مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد ما به این نتیجه رسیدیم تنها چیز درآمدزایی که می‌تواند جایگزین کشت خشخاش در افغانستان و پاکستان شود همین کارت اینترنت است. اکنون پس از قاچاق اسلحه، قاچاق اینترنت دومین شغل پردرآمد مافیایی در جهان است

پایگاه فرهنگی هنری تکناز

۹۳/۰۷/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی