پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۲۳مهر

بسیاری از ما درباره انسانهایی که با شکلی متفاوت از انسان های عادی به دنیا می آیند مطالبی را شنیده یا خوانده ایم. انسان هایی با چند دست بیشتر یا دوقلوهای به هم چسبیده که از شکم یا کمر به هم وصل هستند.


تکناز : در مواردی پزشکان موفق شده اند تا با استفاده از عمل جراحی ظاهر عادی این افراد را بازگردانند اما در مواردی هم مشاده شده است که این افراد تا پایان زندگی به همان شکل اولیه باقی مانده اند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بعضی از این موارد عجیب آشنا کنیم.

مردی با 24 انگشت
"یوآندری هرناندز گاریدو" یک مرد کوبایی است که به جای داشت 10 انگشت در دستان و 10 انگشت در پاها ، 12 انگشت دست و 12 انگشت پا دارد. این مرد کوبایی از سندرم نادری به نام " polydactyly " رنج می برد ، که موجب به وجود آمدن این حالت در وی شده است. با این وجود وی به راحتی زندگی می کند.

عجیب الخلقه ها جهان را ببینید + تصاویر

دختری با دو صورت
"لیلا" دختری بود که در کشور هندوستان متولد شده بود. او در هنگام تولد دارای 2 صورت ، 2 بینی ، 2 جفت چشم و دو گوش بود. این کودک در 2 ماه اول از پس تولد توانست به خوبی زندگی کند اما پس از این مدت از دنیا رفت.

عجیب الخلقه ها جهان را ببینید + تصاویر

کودکی با یک دم
" چاندر اورام" کودکی از اهالی بنگال غربی است که در هنگام تولد یک دم به طول 33 سانتی متر را در پشت خود داشت. او اکنون در هند مشغول کار در مزارع چای است و به دلیل برخی اعتقادات مذهبی خاص جراحی نمی کند.

عجیب الخلقه ها جهان را ببینید + تصاویر

بازیگر هالیوودی و مشکلی در کودکی
"اندی گارسیا" بازیگر هالیوودی کوبای الاصل مشکلی در زمان کودکی داشته است که البته کمتر به آن پرداخته شده است. این بازیگر در زمان تولد از بخش شانه به برادر دوقلوی خود چسبیده بود که در همان زمان با یک عمل جراحی از هم جدا شدند.

عجیب الخلقه ها جهان را ببینید + تصاویر

مرد کوتاه هندی
" گل محمد" مردی از اهالی کشور هندوستان است که به دلایل ژنتیکی از قد بسیار کوتاهی برخوردار است. زمانی که در سال 1990 قد وی توسط سازمان جهانی گینس ثبت شده ، قد وی 57 سانتی متر بوده و عنوان کوتاه قدترین مرد جهان را برای وی به ارمغان آورد.

عجیب الخلقه ها جهان را ببینید + تصاویر

دختری با موهایی در صورت
"سوپاترا سوسافان" دختری از اهالی کشور تایلند است که از سندرم نادری رنج می برد که موجب شده است صورت او با حجم زیادی از مو پوشیده شود. این سندرم بیشتر در مردان دیده می شود اما در این مورد خاص برای این دختر رخ داده است. این حالت باعث شده است که صورت وی تقریبا دیده نشود.

عجیب الخلقه ها جهان را ببینید + تصاویر

دندان هایی غیر عادی
" جورجس کریستین " مرد آمریکایی است که دارای دندان های غیر عادی است. در صورتی که بسیاری از انسان ها ممکن است با ضربه ای محکم دندان خود را از دست بدهند ، اما این مرد آمریکایی می تواند اشیاء فلری بسیار محکم را با دندانش خم کند.

عجیب الخلقه ها جهان را ببینید + تصاویر

کودکی با دو صورت
کودکی در کشور چین با نام "کانگ کانگ" متولد شده است. این کودک که از سندرمی نادر رنج می برد و باعث شده است که صورت او دو تکیه شود

 عجیب الخلقه ها جهان را ببینید + تصاویر

۹۳/۰۷/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی