پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۰۷آبان

روش عجیب و چندش آور درآمد زایی با  فروش مدفوع! جزئیات بیشتر این روش درآمدزایی را در ادامه همین بخش دنبال کنید.
 
 
به گزارش تکناز شهروندان ماساچوست می توانند از مدفوع خود کسب درآمد کنند! این مطلب خیلی عجیب به نظر می رسد تا اندازه ای هم حال آدم را بد می کند. اما این مساله کاملا واقعیت دارد و اهالی ماساچوست مدفوع تحویل می دهند و پول می گیرند.

بانک خون و بانک سلول های بنیادی شنیده بودیم، اما «بانک مدفوع» نه. اما سازمانی به نام OpenBiome در ماساچوست هست که یک بانک مدفوع به شمار می رود و برای داوطلبانی که مدفوع خود را در اختیار آنها قرار می دهند، روزانه 40 دلار دستمزد پرداخت می کند.

 

حتما کنجکاو هستید بدانید این نمونه هابه چه درد این سازمان می خورد؟ باید بدانید، این یک موسسه تحقیقاتی و پزشکی است و از مدفوع انسانی برای کشت مدفوع و مبارزه با باکتری کشنده C. difficile در  بیماران مبتلا به « انتروکولیت سودو مامبرانو» استفاده می کند. این باکتری سالانه بیش از  500 هزار  نفر را آلوده و نزدیک به 14 هزار نفر را (فقط در آمریکا) به کام مرگ می برد.

 

کشت مدفوع از نظر بسیاری از پزشکان آمریکا، حکم معجزه را دارد زیرا باکتری C. difficile بسیاری از بیماران بیمارستان را آلوده می کند. این باکتری موجب انقباض های دردناک، اسهال های دردناک و برخی مشکلات دیگر همانند ورم های دایمی و شدید روده می شود. بیمار مبتلا تا چندین ماه درگیر این بیماری و دردهای ناراحت کننده خواهد بود و 75 درصد آنها نیز شانسی برای نجات ندارند.

 

کسانی که داوطلب عضویت در بانک مدفوع هستند، باید بین 18 تا 50 سال سن داشته باشند. روده آنها سالم باشد. در هفته 4 بار باید مدفوع تحویل دهند. اگر فرد داوطلب، 5 روز در هفته این کار را انجام دهد، 50 دلار بیشتر دستمزد دریافت می کند.

 

افراد داوطلب برای مورد آزمایش قرار گرفتن، 40 دلار پول دریافت می کنند. این آزمایش شامل، پر کردن پرسشنامه پزشکی، تست مدفوع برای نداشتن هر نوع آلودگی و ویروس، آزمایش خون برای مبرا بودن از ایدز، HIV و هپاتیت است.

 

این مدفوع ها برای شهرهای دیگر نیز ارسال می شوند. البته باید در بازه زمانی حداکثر 4 ساعته انجام شود.

 

بیماری « انتروکولیت سودو مامبرانو» چیست؟

انتروکولیت با غشای کاذب یا انتروکولیت سودو مامبرانو، یک بیماری شدید و نادر مربوط به روده کوچک و بزرگ است. این عارضه معمولاً ۷-۵ روز پس از جراحی‌های وسیع گوارش و درمان آنتی‌بیوتیکی در یک فرد دچار ناتوانی عمومی قبل از جراحی بروز می‌کند. مشخصه آن التهاب و مرگ بافتی غشای پوشاننده سطح داخلی روده و لایه عمقی روده‌ها است‌.

 

اسهال آبکی (گاهی خونی‌) همراه با انقباضات شکمی، تب، بالا بودن تعداد گلبول‌های سفید در آزمایش خون، افت فشار خون گاهی تا حد شوک، همراه با نبض‌های ضعیف و ضربان قلب سریع، تهوع و استفراغ، عدم آگاهی به موقعیت از جمله شایع ترین نشانه های این بیماری هستند.

 

علایم ممکن است در طی درمان آنتی‌بیوتیکی یا ۱۰-۱ روز پس از قطع آن بروز کند.

 

عفونت باکتریایی، عمولاً ناشی از کلسترویدیوم دیفیسیل که با تولید سم باعث ایجاد علایم می‌شود یا ناشی از استافیلوکوک است. این باکتری‌ها به طور طبیعی درون روده‌ها زندگی می‌کنند ولی هنگامی که سایر باکتری‌های طبیعی ساکن روده در اثر مصرف مقدار بالای آنتی‌بیوتیک‌های وسیع‌الطیف از بین می‌روند این باکتری‌ها ایجاد انتروکولیت می‌کنند. این امر تعادل باکتریایی درون روده را برهم می‌زند. این بیماری معمولاً به عنوان عارضه‌ای از جراحی بروز می‌کند.

 

سن بالای ۶۰ سال، جراحی همراه با افت فشار خون در طی جراحی، نارسایی کلیه، چاقی، تغذیه نامطلوب، مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها به خصوص کلیندامایسین، آمپی‌سیلین، کلرامفنیکل، سفالوسپورین‌ها، پنی‌سیلین یا داروهای گروه سولفات عوامل افزایش دهنده خطر این بیماری هستند.

 

روش عجیب درآمد با فروش مدفوع + عکس

روش عجیب درآمد با فروش مدفوع + عکس

 

 

منبع: bartarinha.ir

۹۳/۰۸/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی