پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۰۳آذر

بازی ایرانی”انقراض” جهانی می‌شود


DeadAugust (1)

ازی رایانه‌ای انقراض که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شرکت پویا توسعه ‫آرتیمن(پتا گیمز) تولید شده است، به مرحله پایانی ساخت نزدیک می شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مرحله تولید وطراحی این سال ۱۳۹۱ در شرکت پویا توسعه ‫آرتیمن(پتا گیمز) آغازشده و اکنون به پییشرفت ۹۵و در مرحله صداگذاری و ویرایش نهایی دیالوگ های قرار دارد.
‫سبک بازی ماجرایی هیدن آبجکت بوده و داستان آن در رابطه با ویروس کشنده ‫ای است که سراسر مردم دنیا را درگیر خود کرده و به سرعت در حال پیشرفت ‫است.در چنین شرایطی اکثر مردم در ایستگاه های قرنطینه شده به سر می‌برند ‫و از باقی بازمانده‌ها نیز درخواست شده خودشان رو به این ایستگاه ها برسانند.
شخصیت اصلی بازی یک آتش نشان است که پس از دست دادن همسرش در حال سفر به یکی از این ایستگاه ها است و در بین راه درگیر اتفاقات عجیبی ‫می شود…
‫دراین بازی سعی شده تا نحوه پیاده سازی مینی گیم‌ها و معماها و طول مدت ‫زمان گیم پلی بازی در وضعیت استاندارد بین المللی قرار گیرد.
‫این بازی در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای که مهرماه امسال در برج میلاد ‫برگزار شده موفق یه دریافت دو جایزه بهترین بازی ادونچر و دیپلم افتخار بهترین ‫کارگردانی هنری شد.همچنین کاندید دریافت بهترین موسیقی و بهترین sfx و جلوه ‫های صوتی نیز بود.
‫شرکت پتاگیمز پیش از این سابقه ساخت بازی موفق شبان را دارا بوده که پس از ‫پخش در اروپا و آمریکای شمالی توسط کمپانی معتبر آمریکایی بیگ فیش گیمز‫هنوز در ایران منتشر نشده است.
این بازی نیز قرار است مانند بازی “شبان” ابتدا در بازار های بین المللی عرضه شود و در این رابطه مدیران ‫شرکت در حال مذاکره با ناشران خارجی هستند.

DeadAugust 1 بازی ایرانیانقراض جهانی می‌شود

انقراض

۹۳/۰۹/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی