پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۰۳آذر

خروس جنگی درصدر بازی‌های موبایلی؛ ۴۵۰هزار دانلود بازی‌های ایرانی موبایلی در سه ماه


files_news_Screenshot_2014-09-06-09-31-10[96663b1294a44c163d6f5cde952a603f]

سه بازی موبایلی که این روزها مورد توجه زیادی از کاربران قرارگرفته است تا کنون از سوی کاربران ۴۵۰هزار بار دانلود شده اند.

به گزارش روابط عمومی بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای،”خروس جنگی”،” توپ‌های تنبل “و”گرنی و گریم” شهریورماه سال جاری وارد بازار گیم شده‌ و با وجود گذشت مدت زمان سه ماهه، بازی‌های یادشده توانسته اند موفقیت های قابل توجهی را بین کاربران کسب کند.

بر اساس اعلام تیم سازنده بازی رایانه ای خروس جنگی، این بازی با سیصدوپنجاه هزار دانلود، در میان بازی های موبایلی ” توپ‌های تنبل “و”گرنی و گریم” پرمخاطب‌ترین بازی شناخته شده است.

بازی “خروس جنگی” که با سبک آنلاین رقابتی در شرکت پیشگامان یارا کیش ساخته شده، اقتباس جالبی از جنگ انداختن خروس‌ها و خروس‌بازی به شیو کاملا متفاوت و بدون خشونت است.

همچنین بازی‌های رایانه‌ای” توپ‌های تنبل “و”گرنی و گریم” نیز هر کدام جداگانه با پنجاه هزار دانلود در کافه بازار در رتبه دوم قرار دارند.

بازی رایانه‌ای”گرنی و گریم” با سبک دو بعدی متفاوت توسط گروه بازی سازی فانوس گیم ساخته شده و بر روی پلتفرم اندرویدی قابل اجرا است.

بازی رایانه‌ای “توپ های تنبل” با سبک ساده ساخته شده و دارای ۸۰ مرحله بوده که در سه محیط مزرعه، بیابان و ساحل انجام می شود، بازیکن در این بازی سعی می‌کند در هر مرحله بالاترین امتیاز را کسب و در آن مرحله بین همه، رکورد دار باشند.

شایان ذکر است باحمایت و برنامه ریزی‌های بنیادملی بازی های رایانه ای، شرکت‌ها وگروه‌های بازی‌ساز ایرانی توانسته‌اند درکمتر از یک دهه به موفقیت‌های بزرگی دست یابند و امروزه مخاطبان بسیار از کاربران بازی‌های رایانه‌ای ایرانی هستند.

۹۳/۰۹/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی