پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۱۴ارديبهشت

در نظرسنجی میزان رضایت از خودرو توسط موسسه Driver Power در بریتانیا، لکسس IS با بیشترین رأی در صدر ایستاد.

رتبه اول: لکسس IS

رتبه اول: لکسس IS


بر اساس تحقیق Driver Power در بریتانیا که در ماه آوریل منتشر شد، میزان رضایتمندی رانندگان لکسس از این خودرو بیش از هر خودروی دیگری است. طبق این نظرسنجی که بین 61 هزار نفر انجام شده لکسس عنوان بهترین تولیدکننده را نیز از آن خود کرد. لکسس مجموعاً 8 جایزهٔ Driver Power نظیر بهترین کیفیت ساخت، سهولت رانندگی و راحتی صندلی را از آن خود کرد.
رتبه دوم: اشکودا یِتی

رتبه دوم: اشکودا یِتی


اشکودا یتی که چهار سال این عنوان را به دوش می‌کشید امسال برای اولین بار قافیه را به لکسس باخت و بالاتر از هیوندای i10 و سئات لئون در مکان دوم ایستاد. رنو ZOE نیز در مکان پنجم و بالاتر از خودروی جدید لکسس یعنی NX و جگوار XJ قرار گرفت.
رتبه سوم: هیوندای i10

رتبه سوم: هیوندای i10

رتبه چهارم: سئات لئون

رتبه چهارم: سئات لئون

رتبه پنجم: رنو zoe

رتبه پنجم: رنو zoe

رتبه ششم: لکسس NX

رتبه ششم: لکسس NX


نیسان لیف، آخرین مینی هاچ‌بک و خودروی شهری MG 3 در مکان‌های بعدی قرار می‌گیرند و این لیست 10 تایی را کامل می‌کنند.
رتبه هفتم: جگوار XJ

رتبه هفتم: جگوار XJ

رتبه هشتم: نیسان لیف

رتبه هشتم: نیسان لیف


از این نظرسنجی می‌توان فهمید که صاحبان خودروهای هیبریدی و الکتریکی بیشترین رضایت را از خودروی خود دارند و حضور لکسس IS در صدر و SUV لکسس NX -که هر دو به‌صورت هیبریدی موجودند- به‌علاوهٔ خودروهای تمام الکتریکی رنو ZOE و نیسان لیف در این لیست، دلیلی بر این مدعاست.
رتبه نهم: مینی کوپر

رتبه نهم: مینی کوپر


استیو فاولر سردبیر ارشد Auto Express و Carbuyer می‌گوید:

خریداران خودرو به خودروهای کم‌هزینه هیبریدی و الکتریکی جذب می‌شوند اما تحقیق Driver Power نشان داد که تجربه مالکیت و نگهداری این خودروها هم بسیار لذت‌بخش است.

در این بررسی خودروسازان بریتانیایی هم موفقیت‌هایی کسب کردند، کمپانی مینی به‌عنوان تولیدکننده پیشرو انتخاب شد، جگوار XJ عنوان برترین سدان فول سایز را از آن خود کرد، لندروور دیسکاوری بهترین خودرو در سواری راحت شد و MG 3 تولیدی بیرمنگام در لیست ده خودروی برتر در پلهٔ آخر ایستاد.

رتبه دهم: ام‌جی 3

رتبه دهم: ام‌جی 3


این بررسی همچنین نشان داد که خریداران خودرو 11.5 درصد بیشتر از سال 2013 روی خودروی خود هزینه می‌کنند. با این نتایج می‌توان گفت کیفیت خودروها افزایش پیدا کرده به‌طوری‌که یک‌سوم از مدل‌های حاضر در 200 خودروی برتر قبلاً در این لیست حضور نداشتند و 5 خودروی برتر چنان امتیاز بالایی کسب کردند که در بررسی 2014 در صدر قرار گرفتند.
Drive Power با چهارده سال فعالیت، مهم‌ترین نظرسنجی در نوع خود را در بریتانیا انجام می‌دهد. این نظرسنجی که در میان صاحبان خودرو انجام می‌شود امسال با رکوردی جدید از 61,113 نفر در مورد خودروهایشان در 10 دسته‌بندی مختلف شامل کیفیت ساخت، قابلیت اطمینان، عملکرد و تکنولوژی درون خودرو پرس‌وجو کرد.
منبع:سایت پدال
۹۴/۰۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی