پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۰۴مرداد

شاید تصور اینکه یک انسان بتواند 2 قرن زندگی کند از ذهن و منطق به دور باشد اما “لی یوان بای که” مردی است که توانسته بیش از 2 و نیم قرن بر روی کره زمین زندگی کند.

 

بنابر گزارش تکناز، لی در سال 1677 میلادی متولد شده و در سال 1933 از دنیا رفته است و عمری بالغ بر 256 سال داشته است. نام اصلی وی “چو لیانگ” بوده و اکثر عمر خود را در کوهستان ها در پی جمع آوری گیاهان دارویی سپری کرد و به این کار مشغول بوده است.

 

مردی که بیش از دو و نیم قرن زندگی کرد + عکس

پیرترین انسان دنیا

 

یکی از مسائل باورنکردنی در زندگی “چو” این است که وی وقتی 71 ساله بود به ارتش چین پیوسته و به عنوان مدرس فنون نظامی و دفاع شخصی از وی استفاده شده است. “چو” در سن 100 سالگی شاهد به بار نشستن دستاوردهای خود در زمینه طب چینی بوده و از دولت وقت چین نشان ویژه حکومتی دریافت کرده است.

 

مردی که بیش از دو و نیم قرن زندگی کرد + عکس

مردی که 2 و نیم قرن زندگی کرد

 

جالب است بدانید این مرد چینی وقتی به سن 200 سالگی رسیده است برای تدریس به مراکز علمی چین می رفته و در آن سالها مردمان زیادی از کشورهای اطراف برای دیدن وی عازم چین می شده اند.

 

“لی” در طی عمر 256 ساله خود با 23 زن ازدواج کرده است و تعداد فراوانی فرزند داشته طوری که تعداد نوادگان وی در زمان حیاتش به 180 تن می رسیده است.

 

 

۹۴/۰۵/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی