پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۰۹مرداد

فیلم سریع و خشن,سریع و خشن چگونه ساخته میشود؟,پل واکر در سریع و خشن,سریع و خشن هشت,فیلم سریع و خشن هشت,سریع و خشن هشت ساخته میشود؟,سریع و خشن 8,اخبار سریع و خشن,سریع و خشن 8 کی ساخته میشود؟,Fast and Forius 8 ,عکس برادر پل واکر

سریع و خشمگین (به انگلیسی: The Fast and the Furious) فیلمی به کارگردانی راب کهن محصول سال ۲۰۰۱ امریکا است این فیلم اولین فیلم از سری فیلمهای سریع و خشمگین است که از بازیگران اصلی آن می‌توان به پل واکر، ون دیزل، جوردنا برستر ، میشل رودریگز ، ریک یان، چاد لیندبرگ، مت کلاوس ، تد لواین ، جا رول، ویتو روگینز ، رجی لی و نئال اچ مورتیز اشاره کرد.
پس از مرگ ناگهانی پل واکر در هفتمین فیلم «سریع و خشمگین» در نقش «سریع» هشتمین قسمت این فیلم با عنوان «خشمگین ۸» تولید می‌شود.
نقش اصلی فیلم را ون دیزل بازی می‌کند که در هفت قسمت قبل نیز این نقش را داشته است.
اکران فیلم برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده اما هنوز عوامل به صورت کامل مشخص نشده‌اند.
ون دیزل درباره این فیلم گفت: احساس فقدان پل واکر حس ناخوشایندی به من می‌دهد و قسمت هشتم بدون حضور اوست چرا که کسی توانایی جایگزینی وی در این نقش را ندارد. جای خالی واکر در نیمه دوم قسمت هفتم بسیار آزاردهنده بود.

گرچه شنیده‌ها حاکی از این است که سریع و خشن ۸ قرار است در آوریل ۲۰۱۷ اکران شود، همچنان گمانه‌زنی‌ها پیرامون داستان این سری جنجالی ادامه دارد؛ مخصوصا حالا که کاراکتر پل واکر از داستان اصلی حذف شده است. مسئله حذف یکی از بزرگترین ستاره‌های این فیلم، باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی پیرامون موفقیت نسخه بعدی این سری شده است. طبق شایعات قرار است کارکترهای قدیمی بازگردند و همچنین کودی واکر (Cody Walker)، برادر کوچکتر پل واکر، در نقشی جدید ظاهر شود.

جزییات جدیدی از سریع و خشن ۸!

بعد از مرگ دلخراش پل واکر در تصادف سال ۲۰۱۳، کودی واکر، که بسیار شبیه پل واکر است، به عنوان شخصیت جایگزین برای ایفای نقش برایان اوکانر انتخاب شد تا صحنه‌هایی از فیلم سریع و خشن ۷ که بدون پل واکر ناتمام مانده بود، فیلم‌برداری شود. طبق خبرها حضور وین دیزل (Vin Diesel)، دواین جانسون (Dwayne Johnson)، تیرز گیبسون (Tyrese Gibson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) در نسخه ۸ قطعی شده و قرار است نقشی برای کودی واکر نیز در این فیلم تعریف شود. بازیگران قبلی این سری مانند لوکاس بلک (Lucas Black) و اوا مندز (Eva Mendes) نیز شاید در سری جدید دوباره هنرنمایی کنند.


فیلم سریع و خشن,سریع و خشن چگونه ساخته میشود؟,پل واکر در سریع و خشن,سریع و خشن هشت,فیلم سریع و خشن هشت,سریع و خشن هشت ساخته میشود؟,سریع و خشن 8,اخبار سریع و خشن,سریع و خشن 8 کی ساخته میشود؟,Fast and Forius 8 ,عکس برادر پل واکر


۹۴/۰۵/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی