پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی

۷۰ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۰مهر
منبع تمامی اطلاعات به شرح زیر است:
مطالب علمی و طنز و متفرقه از سایت تکناز
مطالب درباره ی ماشین از سایت پدال
مطالب درباره ی بازی از سایت گیمفا
Mahdi_turkoglu
۳۰مهر

تصاویر دیدنی لاک پشتی که روی یک مار غول پیکر را کم کرد!!

 

گردشگر فرانسوی که برای عکاسی از مناظر طبیعی “لوس لیانوس” در ونزوئلا به این منطقه رفته بود با صحنه شکار یک لاک پشت توسط یک مار آناکوندا مواجه شد.

 

تکناز:  آناکوندای سبز آمریکای جنوبی که به عنوان غول پیکرترین مار در جهان شناخته شده است به سختی تلاش می‌کرد یک لاک پشت کوچک را ببلعد اما پس از نیم ساعت کلنجار رفتن با طعمه سفت و سخت خود لاک پشت از چنگش فرار کرد.
 
 
 
آناکوندای سبز که تا طول ۸٫۸ متری و وزن ۲۲۷ کیلوگرمی رشد می‌کند و قطر بدنش گاه به ۳۰ سانتیمتر نیز می رسد معمولا از خوک، آهوها، پرنده و سوسمار و حتی پلنگ تغذیه می کند اما اینبار نتوانست یک لاک پشت کوچک را ببلعد. این مار غیر سمی معمولا با کمک گرفتن از ماهیچه های قدرتمندش شکار را خفه کرده و کل بدن شکار را یکجا می بلعد و پس از آن برای هفته ها و گاه ماه ها بدون غذا به زندگی خود ادامه می دهند.
 
 
 
“ژان میشل لابت” عکاس و گردشگر فرانسوی که شاهد این صحنه بود و سخت مجذوب مقاومت لاک پشت شده بود در فرار این حیوان بی تاثیر نبوده است. او در ذیل عکس هایی که برای سایت “کترز” فرستاده نوشته که پس از اینکه از نماهای مختلف مبارزه نابرابر را عکاسی کرده در فرصت مناسب به لاک پشت کمک کرده که از مهلکه فرار کند؛ شاید به همین خاطر هم عکسی از فرار لاک پشت در میان عکس های ارسالی او نیست.

 

شکار لاک پشت توسط یک مار غول پیکر و صحنه های دیدنی

شکار لاک پشت توسط یک مار غول پیکر و صحنه های دیدنی

شکار لاک پشت توسط یک مار غول پیکر و صحنه های دیدنی

شکار لاک پشت توسط یک مار غول پیکر و صحنه های دیدنی

 

 

منبع: .morahem.com

 
 
 
Mahdi_turkoglu
۳۰مهر

ماجرای خوردن خون لاک پشت و زنده ماندن معجزه آسای این مرد.  ماهیگیری که پس از ۱۴ ماه سرگردانی در اقیانوس آرام زنده پیدا شده از رازهای نجات خودش حرف زده است. او می‌گوید بعد از مدتها سرگردانی اکنون تنها تصویری که در ذهنش باقی‌مانده دریاست. ۱۴ ماه بود که کسی از خوزه السالوادور آلبانیگا خبر نداشت. تا اینکه به صورت اتفاقی در میان اقیانوس آرام پیدا شد.

 

به گزارش تکناز این ماهیگیر که حسابی از زنده ماندنش خوشحال است گفته است که با شکار مرغ دریایی و لاک‌پشت گرسنگی خود را برطرف می‌کرده است. زمانی که او مدتها در زیر آفتاب باقی می‌ماند و خبری از باران نبود برای نجات از تشنگی خون لاک‌پشت و گاهی ادرار خود را می‌خورد.

 

خوزه شاهد مرگ همکار ۱۵ ساله خود در کنارش بوده است اما می‌گوید تنها دعا بوده که او را نجات داده است. او در حالی که پس از نجات از کشتی پیاده می‌شد لبخند می‌زد و باور نمی‌کرد زنده است. در گفت و گو با رسانه‌ها وقتی درباره اتفاق‌های این ماجرا از این مرد ماهیگیر سؤال شد او پاسخ داد: واقعاً چیز زیادی یادم نمی‌آید. تنها چیزی که بعد از ۱۴ ماه سرگردانی در ذهنم باقی‌مانده تصویر آب و دریاست.

 

او در دسامبر سال ۲۰۱۲ مکزیک را برای ماهیگیری ترک کرد اما با گم شدنش در اقیانوس آرام دیگر کسی از او خبر نداشت. همراه ۱۵ ساله این مرد ۴ هفته پس از گم‌شدن نتوانست طاقت بیاورد و در مقابل چشمان او جانش را از دست دارد. خوزه گفته است هر چند این اتفاق باعث ترس و تنهایی شد اما فکر کردن به خانواده‌اش و دعا کردن هر روز باعث شد او زنده بماند. 

خوردن خون لاک پشت و زنده ماندن عجیب این مرد + عکس

خوردن خون لاک پشت و زنده ماندن عجیب این مرد + عکس

خوردن خون لاک پشت و زنده ماندن عجیب این مرد + عکس

 

Mahdi_turkoglu
۳۰مهر

معرفی و آشنایی با 5 دوربین عکاسی فوق العاده + عکس

آشنایی با پنج دوربین عکاسی فوق العاده عالی و با کیفیت. نمایشگاه بین‌المللی فتوکینا چند روز پیش به کار خود پایان داد. این نمایشگاه که بصورت تخصصی در زمینه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری است، هر دوسال یکبار در آلمان برگزار شده و در تخصص خود بزرگ‌ترین نمایشگاه در دنیا محسوب می‌شود.

 

با پنج دوربین عکاسی فوق‌العاده معرفی‌شده در بزرگترین نمایشگاه تجهیزات عکاسی جهان آشنا شوید! امسال نیز مانند دوره‌های گذشته، کمپانی‌های فعال در زمینه عکاسی و تصویربرداری، آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشتند. در این یادداشت، ۵ دوربین عکاسی‌ای که در این دوره از فتوکینا توجه‌ها را به خود جلب کردند به شما معرفی می‌کنیم.

 

دوربین Canon EOS 7D Mark II

 

معرفی و آشنایی با 5 دوربین عکاسی فوق العاده + عکس

 

سال پیش، 7D به عنوان یکی از دوربین‌های هالف فریم کنون به بازار عرضه شد. خیلی زود توجه عکاسان به این دوربین جلب شد و اقبال فراوان نسبت به آن باعث شد تا مقطعی نیکون از رقیبه دیرینه خود در محصول فروش عقب بیافتد.

حالا مارک دو این دوربین در فتوکینای امسال معرفی شد. علاوه بر دارا بودن همه کیفیات فنی مدل قبلی، 7D Mark II تعداد فریم عکس گرفته شده در یک ثانیه را به ۸ فریم رسانده است. در ضمن قابلیت‌های تصویربرداری این مدل نیز افزایش پیدا کرده‌است. این دوربین حدود ۲۰۰۰ دلار قیمت داشته و حدود ۲۰۰ دلار نیز از مدل‌های قدرتمندی مانند 5D و 1D ارزان‌تر است.

 

دوربین Canon PowerShot G7 X

 

معرفی و آشنایی با 5 دوربین عکاسی فوق العاده + عکس

 
اگر بگوییم که با آمدن جی۷ ، کار و کاسبی RX100 سونی جمع می‌شود، اغراق نکرده‌ایم. دو سالی می‌شد که RX100 گزینه بسیار مناسبی برای دوربین کامپکت و عکاسی آماتور محسوب می‌شد. این دوربین با سنسور ۱ اینچی‌ای که داشت، عملاً سری S کنون را با مشکل مواجه کرد. با عرضه شدن جی ۷، عملاً عرصه برای سونی تنگ خواهد شد. البته قطعاً سونی هم بیکار نخواهد نشست و حتماً رقیبی برای جی ۷ رو خواهد کرد.

 

دوربین Panasonic LX100

معرفی و آشنایی با 5 دوربین عکاسی فوق العاده + عکس

 
در سال‌های گذشته، دوربین‌های مختلفی با اندازه سنسور‌های متفاوت عرضه شده‌اند، اما کمتر دوربینی وجود دارد که مانند LX100، نسبت به سنسور خود قدرتمند عمل کند.
LX100 به دلیل داشتن سنسوری چهار سوم اینچی در بدنه‌ای کوچک، نمونه بسیار قدرتمندی است. این دوربین علاوه بر اینکه امتیازات یک سنسور بزرگ را به شما می‌دهد، به عنوان یک دوربین کامپکت هم بسیار کارآمد اSست. داشتن یک لنز زوم ۲۴-۷۰، از دیگر مزایای این دوربین است.

 

دوربینamsung NX1

 

معرفی و آشنایی با 5 دوربین عکاسی فوق العاده + عکس

 
سامسونگ هیچ گاه به عنوان یک شرکت سازنده دوربین‌های عکاسی با کیفیت شناخته نمی‌شود، اما با عرضه این دوربین به نظر باید عقاید قبلیمان را تغییر دهیم. این دوربین از انگشت شمار دوربین‌هایی است که توانایی ضبط تصاویر ویدئویی با رزولوشن 4K را دارند. علاوه بر توانایی‌های ویدئویی این دوربین، باید نگاهی هم به سنسور آن کنیم. سنسور این دوربین با داشتن ۲۸ میلیون پیکسل، بالاترین رزولوشن در سنسورهای APS-C را دارد.

 

دوربین Panasonic CM1

 

معرفی و آشنایی با 5 دوربین عکاسی فوق العاده + عکس

 
«اسمارت‌فون‌ها، آینده عکاسی هستند». به همین دلیل هم هست که باید بگوییم بزرگ‌ترین سورپرایز فتوکینا ۲۰۱۴، یک گوشی اندرویدی پاناسونیک بود. CM1 که در حال حاضر فقط در فرانسه و آلمان عرضه شده‌است، در واقع یک دوربین عکاسی‌ است که توانایی‌های یک تلفن همراه را نیز دارد. این دوربین، با وجود اندازه کوچک، سنسوری ۱ اینچی را درون خود جای داده‌است، که بسیار قابل توجه است. کنترل این دوربین تقریباً به صورت کاملاً دستی قابل تنظیم است و همچنین قابلیت ضبط تصاویر ویدئو با رزولوشن 4K را دارد. به نظر می‌آید پاناسونیک فتح بابی در زمینه دوربین‌های عکاسی و اسمارت‌فون‌ها کرده‌است و احتمالاً بزودی در کمپانی‌های دیگر مشابه این دوربین-گوشی را خواهیم دید.

 

منبع : bartarinha.ir

Mahdi_turkoglu
۳۰مهر

بهینه ساز جدید FIFA 15 عملکرد دروازه بان ها، شوت ها و تکنولوژی خط دروازه را ارتقا می بخشد


fifa_15_goalkeeper

EA Sports بهینه ساز جدیدی برای بازی FIFA 15 منتشر کرده است که در حال حاضر برای نسخه های PC، PS4 و Xbox One این بازی قابل دریافت می باشد. طبق اعلام EA Sports این بهینه ساز به تعدیل و ارتقای عملکرد دروازه بان ها، سیستم شوت زنی و تکنولوژی خط دروازه کمک می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده، این پچ باعث ارتقای جستجوی بازیکنان در Career Mode شده و میزان دشواری سطح Legendary را نیز تعدیل می کند. این آپدیت به صورت خودکار از Origin دانلود می شود. لیست کامل تغییرات اعمال شده به صورت زیر است:

تعدیل و ارتقای سیستم شوت زنی و دروازه بان ها
رفع مشکل طرفداران در بخش آنلاین و آفلاین نسخه PS4
اضافه شدن قابلیت فراخواندن دروازه بان در Pro Clubs
رفع مشکل موجود در بخش مدیریت تیم حالت بازی Season Mode
ارتقای جستجوی بازیکنان در Career Mode
تعدیل میزان دشواری سطح Legendary
رفع مشکل طول زمان بازی در مسابقات تک نفره FIFA Ultimate Team
به روز رسانی مصدومیت ها و محرومیت های دنیای واقعی فوتبال در Match Day Live
رفع مشکل انتخاب بازیکن در مدیریت تیم بخش بازی چند نفره
رفع مشکلات افکت های Motion Blur در نسخه Xbox One
رفع مشکل نمایش بازیکنان FIFA Ultimate Team Legend در ویجت EA SPORTS Football Club در نسخه Xbox One

Mahdi_turkoglu
۲۸مهر

 

در این بخش شما را با سنگین وزن ترین فوتبالیست های معروف دنیا آشنا می کنیم. معمولا ستارگان دنیای فوتبال با بدن های ورزیده و سرحال خود شناخته می شوند و طبیعی است که برخی بازیکنانی که با شکم های برآمده در مستطیل سبز هنرنمایی می کردند مورد توجه بگیرند. برخی از سرشناس ترین ستارگان “چاق” تاریخ را مورد بررسی قرار می دهیم:

 

۱- رونالدو نازاریو: مهاجم برزیلی در سالهای دورانی فوتبالش به شدت چاق شده بود. مشکلات غده تیروئید این بازیکن باعث اضافه وزن شدیدی شده بود که در سال آخر دوران فوتبالش نمود بیشتری پیدا کرده بود. “پدیده” علیرغم مشکل چاقی در ۱۷۷ بازی رسمی در رئال ۱۰۴ گل به ثمر رساند. او پس از بازنشستگی گفت که “اضافه وزن” موجب شده است تا نتواند آن طور که انتظار داشت در فوتبالش موفق شود.

 

فوتبالیست های چاق دنیای فوتبال + تصاویر

Mahdi_turkoglu
۲۸مهر

عکس یادگاری ملی پوشان تکواندو کار با والیبالیست معروف

 

ملی‌پوشان تکواندوکار بانوان کشورمان که در سالن والیبال حضور داشتند و از نزدیک شاهد پیروزی ایران مقابل کره‌جنوبی بودند، پس از پایان این بازی، به والیبالیست‌های ایران تبریک گفته و با آنها عکس یادگاری انداختند.

 

 

ژست جالب والیبالیست معروف در جمع دختران + تصویر

 

Mahdi_turkoglu
۲۸مهر

جواد نکونام در بستر بیماری و زمین گیر شدن او بخاطر بیماری قلبی “جوادنکونام” به دلیل عارضه قلبی نتوانست دربازی با بنفیکا به میدان برود.  وی پیش از بازی پزشکان را در جریان دردی که در قلبش وجود داشت قرارداد و در نهایت پزشک تیم ملی هم به نکونام توصیه کرد در بازی با بنفیکا به میدان نرود.

 

نکونام در بازی های اوساسونا هم در ترکیب اصلی نیست و پیش بینی می شود پس از جام ملت های آسیا با بازی های ملی وداع گوید و برای همیشه کفش ها را بیاویزد.

 

جواد نکونام به علت بیماری زمین گیر شد + عکس

 

نکونام از جمله لژیونرهای موفق فوتبال ایران است که به عنوان اولین ایرانی حاضر در لالیگای اسپانیا شناخته می شود. وی در آستانه شکستن رکورد بازی های ملی علی دایی هم قرار دارد.

 

Mahdi_turkoglu
۲۸مهر

بنا به گفته یک سایت خارجی علی دایی فوتبالیست ایران شباهت زیادی به یک هنرپیشه امریکایی دارد .  این سایت که imbdo نام دارد در مطلبی اشاره کرده که “نیک لاچی” و علی دایی که به ترتیب هنرپیشه مطرح هالیوود و بهترین گلزن رده ملی جهان هستند شباهتی با یکدیگر دارند. البته این نظر این سایت آمریکایی است. هرچند که این دو خیلی هم بی شباهت به هم نیستند.

 

 هنرپیشه امریکایی

 

شباهت علی دایی به یک هنرپیشه امریکایی + عکس

 

علی دایی

شباهت علی دایی به یک هنرپیشه امریکایی + عکس

 

 

Mahdi_turkoglu
۲۷مهر

فارغ التحصیل شدن کوتاهترین دختر دانشجو. به  گزارش تکناز قد کوتاهترین دانشجو از دانشگاه فارغ التحصیل شد.قد وی حدودا یک متر می باشد و اخیرا از دانشگاهی در چین فارغ التحصیل شده و بدنبال کار می گردد.وی در پیدا نمودن کار به خاطر کوتاهی قد با مشکل مواجه شده است.

 

اما او عزم خود را جزم نموده که با مشکلات پیش رو دست و پنجه نرم نماید.خانم هائی لولو اخیرا در رشته هنر از دانشگاه لواویانگ نورمال فارغ التحصیل شده است.گفته می شود وی جهت مربی اموزشی وارد شنگزو تات شده است

کوتاه قدترین دختر دنیا فارغ التحصیل شد +تصاویر

 

کوتاه قدترین دختر دنیا فارغ التحصیل شد +تصاویر

 

کوتاه قدترین دختر دنیا فارغ التحصیل شد +تصاویر

 

کوتاه قدترین دختر دنیا فارغ التحصیل شد +تصاویر

 

کوتاه قدترین دختر دنیا فارغ التحصیل شد +تصاویر

 

 

 

منبع: dailykhabar.ir

 

Mahdi_turkoglu
۲۷مهر
 

تکناز:  در حالی که در فیلم گفته میشود در پاریس (فرانسه) قرار داریم اما تصویری از بیلبوردهای این شهر مکان واقعی فیلم برداری را نشان میدهد…! قابل توجه که فیلم برداری این سریال که در شبکه نمایش خانگی پخش میشود در لبنان صورت رفته است …

 

سوتی جالب سریال ساخت ایران ! + عکس

سوتی جالب سریال ساخت ایران ! + عکس

Mahdi_turkoglu