پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی

۲۸ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۹آذر

جشن تولد 19 سالگی امیر محمد در کنار عموپورنگ + عکس
نقش پررنگ این دو مجری معروف ومحبوب برنامه کودک و نوجوان از شبکه دو سیما و تصویری از تولد امیرمحمد 19 ساله.
 

امیرمحمد متقیان که سال های سال در کنار داریوش فرضیایی اجرای برنامه داشته عکسی از دوران کودکی‌اش را منتشر و از چند نفر از دوستان و همکارانش تشکر کرد. امیرمحمد متقیان (متولد ۱۳ آذر ۱۳۷۴) مجری نوجوان برنامه‌های و همکار داریوش فرضیایی در برنامه تلویزیونی عموپورنگ است.

 

جشن تولد 19 سالگی امیر محمد در کنار عموپورنگ + عکس

 

در دلنوشته ای که او منتشر کرده آمده است:

خیلی وقت بود منتظر بودم تا این عکس رو بزارم الان وقتش شد…این عکس ٤ماهگیم، ١٩ سالگی من پر از فراز و نشیب های زیادی بود، پر از اتفاقات خوب و بد که بیشترش رو در جریانید، یه چیز جالب اینکه امسال فهمیدم بیشتر آدم هایی که دوسشون دارم مثل خودم آذر ماهین پرچم آذر ماهیا بالاست یه تشکر باید بکنم از آدم هایی که امسال خیلی تولدم رو برام خاطره انگیز کردن 1- ستار ولی زاده 2- محمد کاشانی 3- احمد درویشعلی پور 4- مسلم آقاجانزاده 5- داریوش فرضیایی 6- ابراهیم شفیعی 7- ….. و ممنون از کسانی که برام پیام تبریک فرستادن به هر مدلی یه چیزی! همیشه وقتی بچه بودم می‌گفتم کی میشه من ١٨ سالم بشه ؟ و بزرگترا میگفتن بزرگ که بشی حسرت این روزارو میخوری الان میفهمم چی می‌گفتن… ممنونم از همتون که بهم قوت قلب میدین ، و اما اگه بخوام حس و حال این روزهام رو بگم باید بگم که واقعاً تو دو گانگیم ، دوگانگی، به قول معروف نمی‌دونم با خودم چند چندم برام دعا کنید، دوستون دارم، یاعلی

 

جشن تولد 19 سالگی امیر محمد در کنار عموپورنگ + عکس

Mahdi_turkoglu
۲۹آذر

در مغز انسان تخیل و واقعیت در جهات مخالف یکدیگر پردازش می‌شوند

سنسورهای روی پوستی برای الکتروانسفالوگرافی سنسورهای روی پوستی برای الکتروانسفالوگرافی

مهم نیست که چقدر رویایی که در سر دارید به نظرتان واقعی برسد، مغز شما آن را به عنوان یک واقعیت قبول نخواهد کرد. دانشمندان می‌گویند جریان اطلاعات در هنگام رویاپردازی بر خلاف جهت واقعیت حرکت می‌کنند.

تیمی تحقیقاتی از دانشگاه ویسکانسین مدیسون آمریکا سنسورهایی را بر روی پوست سر عده‌ای داوطلب قرار دادند تا نوار مغزی آن‌ها را توسط دستگاه‌های الکتروانسفالوگرافی (EEG) اسکن کنند، ابتدا از گروه اول خواستند تا به تماشای یک ویدئو کلیپ کوتاه بنشینند و سپس این ویدئو را در ذهن خود تصور کنند، در مرحله‌ی بعد از گروه دوم خواسته شد در ذهن خود تصوری از سفر با دوچرخه و گشت و گذار در طبیعت با تمام جزئیات داشته باشند و پس از آن فیلمی کوتاه از طبیعت برایشان به نمایش درآمد.

lobes2

محققان از قبل می‌دانستند که مناطق مختلف مغز هرکدام وظیفه‌ای خاص را انجام می‌دهند ولی همه با هم کار می‌کنند اما آن چیزی که هنوز به خوبی درک نشده عمل‌کرد مشخص قسمت‌های مختلف مغز است. باری ون وین مهندس الکترونیک و کامپیوتر دانشگاه ویسکانسین مدیسون می‌گوید:

ما می‌دانیم که مغز به عنوان یک مجموعه از نقاط مستقل عمل نمی‌کند بلکه مانند یک شبکه از نقاطی که هرکدام تخصص خاصی را دارند فعالیت می‌کند. مشکل واقعی در تحقیقات مغز درک این نقاط و عمل‌کرد هریک در اتصال با بقیه است، در چه حوزه‌هایی با هم تعامل می‌کنند و جهت این ارتباطات چگونه است.

HumanBrainپس از این تحقیقات مشخص شد در هنگام تخیل سیگنال‌های الکتریکی از لوب جداری مغز به سمت لوب اکسیپیتال حرکت می‌کند. لوب جداری منطقه‌ای با اهمیت بالا در مغز است که اطلاعات چندگانه‌ای از حواس مختلف مانند لامسه و شنوایی به آن وارد شده و در آنجا همزمان پردازش می‌شوند در حالی که لوب اکسیپیتال منطقه‌ای با اولویت پایین‌تر است که بیشتر با تفسیر اطلاعات بصری به طور مستقیم در ارتباط است. اما زمانی که شرکت کنندگان به تماشای کلیپ نشستند اطلاعات از طریق لوپ اکسیپیتال به سمت لوب جداری سرازیر شد. به نظر می‌رسد در مغز انسان و حیوانات در هنگام فعالیت‌های خاص اطلاعات در جهت خاصی حرکت می‌کنند سپس متوقف شده و می‌توانند در خلاف همان جهت نیز حرکت کنند. این نتایج می‌تواند به رمزگشایی از نحوه‌ی عمل‌کرد مغز و خاطرات فراموش شده همچنین خاطرات کوتاه مدت و فرآیندهای مرموزی که در هنگام خواب در مغز صورت می‌گیرد منتهی شود.

منبع:سایت زومیت

Mahdi_turkoglu
۲۸آذر
عادت های استرس زا

مه ما استرس را تجربه کرده ایم. در این شرایط ضربان قلب افزایش پیدا می کند و کف دست دچار تعریق می شود.


همه ما استرس را تجربه کرده ایم. در این شرایط ضربان قلب افزایش پیدا می کند و کف دست دچار تعریق می شود. بعضی از عادت ها، باعث افزایش استرس می شود، عادت هایی در شیوه خوردن، نوشیدن، خوابیدن و حتی در برخورد با دیگران ممکن است باعث تشدید استرس شود. از جمله این موارد می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:


مصرف زیاد کافئین

مصرف چندین فنجان قهوه در روز ممکن است باعث تحریک بیش از حد فرد شود و اضطراب وی را افزایش دهد. بنابراین مصرف نوشیدنی های کافئین دار را به حداقل برسانید.


بیان گلایه مندی

گاهی لازم است با دوست خود بنشینید و تمامی ناراحتی خود را برای او بازگو کنید اما بهتر است صحبت های خود را خلاصه کنید. به یاد داشته باشید، اگر تنها درباره موارد منفی صحبت کنید و به این موضوعات بیندیشید، دچار استرس بیشتری خواهید شد. در هر صورت بهتر است که وقتی گلایه خود را مطرح می کنید، دیگر پرونده مشکلتان را به طور کامل ببندید.


ذهن خود را با موضوعاتی که نمی توانید آن را تغییر دهید، مشغول می کنید:

باید قبول کنیم که بسیاری از موضوعات را نمی توان تغییر داد، انگشت گذاشتن روی اشتباهات هم مشکلی را برطرف نمی کند. نگرانی درباره موضوعاتی که نمی توانید آن را تغییر دهید، فایده ای ندارد؛ بنابراین بهترین کار، فراموش کردن آن است.


مواد غذایی ناسالم می خورید:

گاهی، استرس باعث می شود به خوردن هله هوله تمایل پیدا کنید. اما این کار می تواند وضعیت جسمی و ذهنی شما را بدتر کند. بنابراین در صورتی که هوس خوردن کردید مواد غذایی سالم را انتخاب کنید.


اولویت بندی نمی کنید:

گاهی متوجه می شوید که باید کار بیشتری از آن چه تصور می کردید، انجام دهید؛ نگران نباشید نفس عمیق بکشید و سپس بر اساس اولویت، کارها را فهرست بندی کنید. یک مورد را انتخاب و کار را شروع کنید تا تمامی کار به پایان برسد.

به یاد داشته باشید، انجام دادن چند کار با هم، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.


خواب کافی ندارید:

کمبود خواب باعث بی حالی، بدخلقی و ... می شود. با داشتن خواب کافی روزانه، از این مشکلات پیشگیری می کنید.


تحلیل کردن بیش از حد رفتار خود و دیگران:

آیا تابه حال شده است که ساعت ها پس از صحبت کردن با فردی، نگران باشید که شاید حرف نادرستی گفته باشید، یا این که شاید بهتر بود جمله مناسب تری می گفتید، یا این که شاید باعث ناراحتی آن فرد شده اید، یا فرصت پیشرفت را از دست داده اید و ... ؟ یا بهتر است نسبت به پاسخ او واکنش نشان می دادید؟مطمئن باشید شما تنها کسی هستید که متوجه این ریزه کاری هاست. تحلیل کردن این موارد باعث افزایش استرس می شود.


ورزش نمی کنید:

زمانی که مشغله زیادی داریم، سعی می کنیم برخی از کارها را حذف کنیم؛ اولین برنامه ای که اغلب حذف می شود، ورزش است. در حالی که می توانید با انجام دادن ورزش های سبک قبل از خواب، استرس را از خود دور کنید و خواب خوبی داشته باشید.


برنامه ریزی ندارید:

یک روز تنها ۲۴ساعت است اما گاهی وظایفی بیشتر از آن چه می توانیم بر عهده می گیریم. در اغلب موارد پس از به عهده گرفتن مسئولیت زیاد متوجه می شویم که از عهده انجام آن بر نمی آییم. بنابراین بهتر است از قبل برنامه ریزی کنیم تا بدانیم طی روز چه چیزی در انتظار ماست.


تمایل دارید همه کارها را خودتان انجام دهید:

آیا تصور می کنید برای این که کاری را به نحواحسن انجام دهید، حتما خودتان باید آن را بر عهده بگیرید؟ این کار باعث می شود تحت فشار قرار گیرید. اجازه دهید دیگران به شما کمک کنند تا از استرس شما کاسته شود.


روی بدی ها تمرکز می کنید:

روزهای خوب و بد می آید و می رود. اما افراد مضطرب تنها روی نکات منفی تمرکز می کنند و نکات مثبت را نادیده می گیرند. سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید و امید و شادی را جایگزین غم و نگرانی کنید.


کارها را پشت گوش می اندازید:

این کار اضطراب را افزایش می دهد. بنابراین با برنامه ریزی صحیح از بروز اضطراب پیشگیری کنید.


عجول هستید:

افراد مضطرب به قدری در انجام دادن کارهای خود دچار استرس می شوند که از لذت بردن فعالیت های خود محروم می شوند.

لازم است سرعت انجام کارها را کمی کم کنید تا از انجام آن لذت ببرید.

Mahdi_turkoglu
۲۶آذر
 
تیم کوک می‌گوید که اپل در حال کار بر روی پروژه‌ای مخفی است: آیا iWatch به زودی معرفی خواهد شد؟

تیم کوک، مدیرعامل اپل
طی جلسه‌ای که با حضور سرمایه‌گذاران این کمپانی و مدیران اجرایی برگزار
شد، از تولید شیشه سافایر یا یاقوت کبود در خاک ایالات متحده برای «پروژه
مخفی» این کمپانی که احتمالاً همان iWatch
باشد خبر داد. وی همچنین آمار و ارقام جدیدی را نیز اعلام نمود و از
شیوه‌های سرمایه‌گذاری در اپل و لزوم نگاه بلندمدت سرمایه‌گذاران سخن گفت.

در جلسه‌ای که مدیران اجرایی اپل با سهامداران داشتند، دیوید کوک از «پروژه
ای سری» سخن به میان آورد که احتمالاً همان iWatch اپل باشد. این صحبت
زمانی مطرح شد که از یکی از مدیران درباره پروژه‌هایی که اپل قصد تولید
آنها در خاک ایالات متحده را دارد، سؤال نمود. کوک در پاسخ از کارخانه‌ای
در آریزونا سخن گفت که یکی از تأمین‌کنندگان قطعات اپل از آن برای تأمین
شیشه سافایر آیفون استفاده می‌کند. وی همچنین افزود که کمپانی‌های آمریکایی
دیگری نیز وجود دارند که شیشه‌ مورد نیاز برای اپل را تأمین می‌نمایند.

پیش‌تر اعلام شده بود که در فاکس‌کان یاقوت کبود در حال تست شدن است و احتمالا در نسل بعدی آیفون از این شیشه مقاوم به عنوان محافظ پنل نمایشگر استفاده گردد. همچنین شایعاتی نیز مبنی بر تولید شیشه 4.5 اینچی از جنس یاقوت کبود توسط تأمین‌کنندگان اپل بر سر زبان‌ها افتاده است.

کوک در این جلسه با اشاره به این موضوع که از 800 میلیون دستگاه اپلی
تولید شده، 82 درصد آنها مجهز به iOS 7 هستند، سهم 4 درصدی ابزارهای
اندرویدی از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل، یعنی کیت‌کت را مورد تمسخر
قرار داد. وی همچنین اعلام نمود که روزانه چندین میلیارد پیام از طریق
iMessage ارسال می‌گردد و 15 تا 20 میلیون تماس ویدئویی از طریق FaceTime
برقرار می‌گردد.


وی همچنین اعلام نمود که طی 60 روز آینده اپل برنامه خود برای تصاحب
دوباره 60 میلیارد دلار از سهامش تا سال 2015 را اعلام خواهد نمود. وی
همچنین متذکر شد که سرمایه‌گذاران باید نگاهی بلندمدت داشته باشند و آنهایی
که به دنبال سرمایه‌گذاری زودبازده هستند نباید چندان روی اپل حساب کنند.
وی در ادامه گفت که بخشی از تصمیمات تجاری‌اش ممکن است مبتنی بر مسائلی چون
حقوق بشر و مسائل زیست‌محیطی باشد و برخی مواقع سرمایه‌گذاری در چنین
موضوعاتی را بر افزایش دارایی شرکت ترجیح می‌دهد.

 
Mahdi_turkoglu
۲۶آذر
 
پروژه گوشی ماژولار Ara گوگل در کنفرانس LAUNCH تشریح شد
گوگل با پروژه گوشی ماژولار Ara اخیرا توجهات زیادی را به خود جلب نموده و
مراسم معرفی آن برای کنفرانس توسعه‌دهندگان که در تاریخ 15-16 آوریل برگزار
خواهد شد تنظیم شده است. خوشبختانه در کنفرانس تکنولوژی LAUNCH که به
تازگی برگزار شده، یکی از اعضای تیم Ara بیست و پنج دقیقه را صرف صحبت در
خصوص این مفهوم ماژولار نموده است.
‌این عضو تیم توسعه پروژه Ara حتی به توضیح نحوه جداسازی و جایگزینی قطعات
دستگاه نیز پرداخته است. در این کنفرانس از عنوان Google Ara برای اشاره به
این پروژه استفاده شده بود و ضمن آن گفته شد که این گوشی ماژولار در ابتدا
در سه اندازه مینی (4 اینچ) مدیوم (زیر 5 اینچ) و بزرگ (فبلت) عرضه خواهد
شد. ما هم‌اکنون می‌دانیم که گوگل تلاش دارد Ara را تا حد امکان ارزان نگاه
دارد. آخرین اطلاعات بدست آمده در این خصوص حکایت از قیمت 50 دلاری اسکلت اصلی دستگاه که تمامی بخش‌های دیگر به آن متصل خواهند شد دارد
پایه اصلی گوشی ماژولار احتمالا با قیمت 25 دلار به ازای هر واحد در دسترس
قرار خواهد گرفت. این قسمت هیچ کاری جز قرار دادن تمامی قسمت‌های دیگر برای
ایجاد امکان فعالیت انجام نمی‌دهد. گوگل فروشگاه اختصاصی Ara را بصورت
رسمی برای عرضه و فروش ماژول‌های این دستگاه تاسیس خواهد کرد، اما انتظار
می‌رود برخی خرده‌فروشی‌های دیگر نیز اقدام به ارائه ماژول‌ها و قطعات
مربوطه نمایند
 
Mahdi_turkoglu
۲۴آذر

 

بامزه ترین عکس های خنده دار حیوانات

عکس های خنده دار حیوانات

بامزه ترین عکس های خنده دار حیوانات

عکس های خنده دار حیوانات

بامزه ترین عکس های خنده دار حیوانات

Mahdi_turkoglu
۲۴آذر

اقدام این خانم معروف برای جلوگیری از تحریم ایران .   وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا با حضور در کنگره آمریکا تلاش کرد کنگره را از تحریم جدید ایران بازدارد.

 

تکناز: خبرگزاری فرانسه در این باره نوشت: بسیاری از اعضای کنگره که در این جلسه شرمن به سؤالات آنها پاسخ داد خواهان افزایش فشارها علیه ایران هستند. دیپلمات های آمریکایی تلاش می کنند کنگره را به خودداری از تصویب تحریم های جدید علیه ایران قانع کند.

 

اقدام این زن برای جلوگیری از تحریم ایران + عکس

 

در همین چارچوب وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا و نماینده این کشور در مذاکرات هسته ای 1+5 با ایران، با حضور در کنگره، تلاش کرد قانونگذارن آمریکایی را به عدم تصویب تحریم  جدید علیه ایران قانع سازد.

 

ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این باره گفت: در این جلسه به طور جدی به اعضای کنگره گفتیم که چرا الان زمان برای اعمال مجازات های (تحریم های) جدید علیه ایران مناسب نیست.

 

 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا  قبلا درباره جلسه شرمن در کنگره گفته بود: وندی شرمن دلایل محکمی را برای اعضای کنگره ارائه خواهد کرد تا به آنها خواهد گفت که چرا هم اکنون زمان برای تصویب مجازات های (تحریم های) جدید علیه ایران نیست.

 

وی افزود: در جلسات علنی و غیرعلنی این موضوع را همه سطوح توضیح خواهیم داد زیرا به این موضوع ایمان داریم. هم اکنون، زمان برای تحریم های جدید علیه ایران مناسب نیست.

 

رایس: تحریم جدید ایران، احمقانه است

همزمان “سوزان رایس” مشاور امنیت ملی آمریکا هم از هر گونه تحریم جدید علیه ایران انتقاد کرد.

 

او در نشستی با حضور جمعی از فعالان اقتصادی که توسط روزنامه وال استریت ژورنال برگزار شده بود گفت: تحریم جدید علیه ایران در وضعیت فعلی، احمقانه است.

 

سوزان رایس ادامه داد: اگر آمریکا به صورت یکجانبه مجازات های (تحریم های) جدید علیه ایران اعمال کند این یعنی اینکه ما مذاکرات هسته ای را نابود کرده ایم، گروه 1+5 چند پاره خواهد شد و جامعه بین الملل، آمریکا و نه ایران را مسؤول نابودی مذاکرات خواهد دانست.

 

 دو عضو تندروی کنگره آمریکا یعنی روبرت منندیز (دموکرات) و مارک کرک (جمهوری خواه) از یک سال پیش (دسامبر 2013 ) طرحی را برای تصویب تحریم های جدید علیه ایران ارائه کرده بودند اما این طرح به دلیل تلاش های کاخ سفید، متوقف شده و در کنگره مطرح نشده است. این طرح مورد حمایت 60 نفر از 100 سناتور مجلس سنای آمریکاست.

 

Mahdi_turkoglu
۲۴آذر

نکته هایی طنز از بازی های آسیایی 2014

چند نکته ی خنده دار وجالب از بازی های آسیایی 2014 : بازی‌های آسیایی را با قدرت شروع کردیم. همان اول کار، مسئول تدارکات تیم امید، میخ را محکم کوبید و حساب کار را داد دست رقبا! آن‌ها هم فهمیدند با کسی شوخی نداریم، ماست‌هایشان را کیسه کرده، به جز تک و توکی از موارد، هر جا که در برابرمان قرار گرفتند، وا دادند و مسابقه را واگذار کردند.

 

خشت اول را که درست و اصولی بگذاری همین است و نتیجه‌اش همانی می‌شود که شد.

 

در اینجا وظیفه خود می‌دانیم، پیروزی‌های کاروان اعزامی به اینچئون کره جنوبی را تبریک بگوییم که بدین وسیله هم می‌گوییم.

 

اما این بازی‌ها چند نکته قابل توجه هم به شرح ذیل داشت؛ امید است مد نظر قرار گرفته و توشه راه آینده شوند:

 

1- بالاخره توانستیم یک کلمه کره‌ای را (اینچئون = این . چه . اون) تلفظ کنیم.

 

2- همیشه نباید وارد یک تورنمت شد و بعد حذف شد. تیم فوتبال امیدمان نشان داد که می‌شود قبل از آغاز بازی‌ها حذف شد و بعد هم بدون استرس در مراسم افتتاحیه شرکت کرد و حالشو برد!

 

3- از این به بعد نمی‌توان به زن‌ها گفت: «دخترا موشند مثل خرگوشند» و یا «دخترا بادکنکند، دست بزنی می‌ترکند.» چراکه در این مسابقات هم مثل شیر بودند و هم مثل شمشیر… و این خبر خوبی برای آقایان نمی‌تواند باشد.

 

4- بانوان نشان دادند، می توان روی سکو رفت و مثل بچه آدم جایزه گرفت و در عین حال به یک «اسمشو نبر اجنبی» دست نداد و یا با راه انداختن روبوسی، آبروریزی نکرد!

 

5- خانواده محترم والیبالیست‌ها بالاخره توانستند یک‌بار برای همیشه بازی عزیزانشان را از نزدیک، آن‌هم در آن سر دنیا ببینند. این از آن اتفاقات نادری است که به همین راحتی‌ها و به‌دلیل اجرای قانون تفکیک جنسیتی در داخل کشور، حالاحالاها نصیب خانواده ورزشکاران نمی‌شود.

 

6- بردن خانواده ورزشکاران به مسابقات خارجی، این حسن را هم دارد که صدا و سیما برای سانسور کردن صحنه‌های مبتذل (همان تماشاچی‌ها!) کمتر به دردسر می‌افتد . لذا پیشنهاد می‌شود در تورنمت‌های خارجی همواره چند خانواده‌ی توجیه‌شده‌ی بی‌مورد، در معیت تیم، اعزام شوند تا بلکه ما از دیدن صحنه‌های اسلوموشن تکراری صدا و سیما نفس راحتی بکشیم.

 

7- همیشه پیروزی لذت‌بخش نیست، «مظلومیت» از آن چیزهایی است که حس ناسیونالیستی را کلی انگولک می‌کند. به‌عنوان مثال، احساسات ایرانی‌ها زمانی‌که حق «عبد ولی» را خوردند و او را بازنده اعلام کردند، ده برابر بیشتر از زمانی که هم‌تیمی‌هایش طلا گرفتند، تحریک شد. بنابراین «عبد ولی مظلوم» از هم‌اکنون می‌تواند برای انتخابات شورا و مجلس برنامه‌ریزی کند.

 

8- حال که صحبت از انتخابات شد، باید به «هادی ساعی» و «حسین رضازاده» و «عباس جدیدی» و «علیرضا دبیر» و «برادران خادم» و… اولتیماتوم ظهور یک سری آلترناتیو مدال گرفته را برای انتخابات بعدی داد.

 

9- یکی از کارهایی که اوقات فراغت مردم را در طول بازی‌ها پر کرد، شمارش مدال‌ها بود. وقتی قهرمانی مدالی می‌گرفت، کسی به اهمیت کار وی توجه نمی‌کرد؛ بلکه بلافاصله مدالش را در جدول مدال‌ها ثبت می‌کردند تا بفهمند کجای کار هستیم و رتبه‌مان چند است. بعد هم شروع می‌کردند به حدس زدن در مورد احتمال گرفتن سایر مدال‌ها تا ببینند آیا می‌شود باز هم روی قزاقستان را کم کرد یا…

 

10- بعضی از تیم‌ها و ورزشکاران، آدم را تا آخر مسابقه جان به لب می‌کردند تا کاری بکنند – و یا بعضا نکنند – برخی‌شان هم مثل تیم والیبال و «بهداد سلیمی» و «احسان حدادی» آن‌قدر راحت مدال گرفتند که آدم احساس می کرد که اگر خودش هم بود، می‌توانست این حریفان دست و پا چلفتی را دست به سر بکند و روی سکو برود!

 

11- بلاخره این‌که دیدیم؛ تیم‌های گروهی‌مان هم می‌توانند موفق باشند. این‌هم در جواب کسانی که همیشه می‌گفتند: فقط در تجاوزهای گروهی موفق هستیم!

 

خلاصه آن‌که با تمامی این احوال، ما هم به بر و بچز خوب ورزشکارانمان افتخار می‌کنیم و به تک‌تکشان می‌بالیم… دلاوران خسته نباشید؛ چه پنجم شوید و چه چهارم!

 

Mahdi_turkoglu
۲۱آذر

 

ﯾﻪ بار ﯾﻪ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺭﻭ ﺑﺴﺨﺘﯽ ﻣﯽ ﺑﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﻫﯽ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ…
ﺷﻤﺮﺩﻡ 70 ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺖ ﺑﺎﻻ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ…!
ﺩﻓﻌﻪ 71 ﺩﯾﮕﻪ ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺖ ﻟﻬﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ !
ها ؟

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

قبل ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﺮﻳﺪ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺩﻭﺗﺎ ﺣﺒﻪ ﺳﻴﺮ ﺑﻨﺪﺍﺯﻳﺪ ﺑﺎﻻ…
ﺍﺯ ﻋﺬﺍب ﭘﻮﻟﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﭘﺰﺷﻜﻪ ﻣﻴﺪﻳﺪ ﻛﻢ میکنه

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

آیا میدانید، که دکمه “enter” کیبورد هم پیر و فرسوده می شود و اصطلاحا به آن “پیرینتر” گفته می شود !؟
.
.
نگو میدونستی که با اسکنر میزنم تو سرت

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

دختره اومده تو pv میگه پستات قشنگه میخوام باهات دوست شم
….
….
…..
بهش گفتم باشه فردا برنامت چیه بریم بیرون
برگشته میگه
علوم, دینی,جغرافی, ورزش
آخه من با چیه این دوست شم؟

مجله تکناز

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

ﻓﯿﻠﻢ ﻫﻨﺪﯼ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﺎﺭﻭ ﻃﻨﺎﺏ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ
ﻫﻠﯿﮑﻮﭘﺘﺮﻭ ﮔﺮﻓﺖ ﺭﻭ ﻫﻮﺍ
.
.
.
ﺑﻌﺪ ﻫﻠﯿﮑﻮﭘﺘﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺮﻩ ﺍﯾﻦ
ﻧﻤﯿﺬﺍﺷﺖ!!

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

یارو ساعت 6 صبح جمعه زنگ آیفون خونمون زد .
من : بله؟
یارو : این کیا اسپورتیج که جلوی پارکینگ پارک کرده مال شماست؟
من : نه
یارو : دلت بسوزه . مال ماست.

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

بعضیا رو پله برقی یجوری ژست میگیرن میان پایین که انگار همین الان پروازشون مستقیم از نیویورک نشسته
والاااا

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

به (مارک) لباست نناز..
به (مارک) نیس که…
به ذات آدمه…
وگرنه (گاو) لباسش ۱۰۰℅ چرم خالصه…!!

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ , ﻫﻨﺪﻭﺍﻧﻪ ﺍﻣﻮﺧﺘﻢ !!!?.
.
.
.
..
.ﻫﻴﭻ ﺩﻟﻴﻞ ﺧﺎﺻﻴﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ ﺑﻴﺎﻣﻮﺯﻣﺶ
ﺗﻮ ﻫﻢ ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﻃﺎﻟﺒﻲ ﺑﻴﺎﻣﻮﺯ ﺍگه ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﺮﺍﺍﺍﺍﺍ
ﻭﺍﻻ ﺏ ﺧﺪﺍ ﻣﺮﺩﻡ ﭺ ﻓﻀﻮﻝ ﺷﺪﻥ ﺏ ﺁﻣﻮﺯﻩ ﻫﺎﻣﻮﻧﻢ ﻛﺎﺭ ﺩﺍﺭﻥ

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

آقا کی میدونه با اپل چطوری میشه ایدی گوشیو با سیستم صوتی مازراتی ست کرد ؟؟؟
تف تو خطا که تو زعفرانیه هم خط نمیده…
بابام اینا از امریکا میخوان زنگ بزنن..
.اگه کسی میدونه pv بگه
تازه رامسرم ویلا داریم
بیشتر توضیح بدم یا بسه؟؟؟؟
ما خعععععلى پولداریم
خععععللللییییی میفهمی
تازه لپمم چال داااره
والا
حالا 1سوال پرسیدما حتما بایدهمه چیو بگم؟؟؟؟

سایت تکناز  را هم همیشه سر بزنید دوستان مطالب طنز جالب براتون آماده کردیم

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

قطارا بیشتر از همه آلزایمر دارن میدونی چرا؟؟!
.

.
چون خودشون میگن هوهو بعد میپرسن چی چی!!!
من برم سراغ اکتشافات بعدی

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

ﺩﻳﺸﺐ ﺑﻲ ﺧﻮﺍﺑﻲ ﺑﻪ ﺳﺮﻡ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﻳﻚ ﺗﺎ ﺻﺪ ﺷﻤﺮﺩﻡ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﺒﺮه…
.
.
.
.
ﺑﻪ ٨٥ ﻛﻪ ﺭﺳﻴﺪﻡ ﺑﻐﺾ ﮔﻠﻮﻣﻮ ﮔﺮﻓﺖ…

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

هر وقت کسی بهتون گفت اون کنترلو از پشت سرت بده ,
.
.
.
.
حداقل ششصد متر فاصله رو انتظار داشته باشید
حتی در مواردی هم من 180درجه تغییر جهت دادم تا کنترلو بدم بهشون

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

از محـبت خــارهــا…



↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
شــــــــــــــــاخ میشوند !!!!!!
اون قدیم بود گل میشدن….آدما
عوض شدن….!!!!
مــــُــتــــِـِــــاَســـِـِــــفـــــانـــــه !!!

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ استاتوس طنز ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

ﻣﺮﺩﻡ ﺷﺐ ﺗﻮ ﺍﯾﻮﻭﻥ ﻭﯾﻼﺷﻮﻭﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ ﻋﺸﻘﺸﻮﻭﻥ ﺑﺮﺍﺵ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺑﺨﻮﺍﺑﻪ
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻨﻢ ﺷﺒﺎ
.
.
.
ﺯﯾﺮ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﯾﻪ ﻭﺍﻧﺘﻪ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕ ﻣﯿﺰﻧﻪ
ﻻﻣﺼﺐ ﺭﻭﺷﻨﻢ ﻧﻤﯿﺸﻪ

 

منبع:alimara.blogfa.com

Mahdi_turkoglu
۲۱آذر

طنز و سرگرمی  درباره یکی از شخصت های بزرگ ایران

 

اهل دانشگاهم
رشته ام علافیست
جیبهایم خالیست
پدری دارم

……
حسرتش یک شب

خواب!
دوستانی همه از دم ناباب
و خدایی که مرا کرده جواب
اهل دانشگاهم
قبله ام استاد است
جانمازم نمره!
خوب میفهمم سهم آینده من بیکاریست
من نمیدانم که چرا میگویند
مرد تاجر خوب است و مهندس بیکار
و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
باید از مردم دانا ترسید!
باید از قیمت دانش نالید!
وبه آنها فهماند
که من اینجا فهم را فهمیدم
من به گور پدر علم و هنر خندیدم

 

Mahdi_turkoglu
۲۱آذر

اعترافات بسیار جالب و خنده دار (91)

لحظه هایی شاد و خندان با خواندن اعترفاات جالب این بخش

 

 

اعتراف می کنم وقتی داداشم دو ماهش بود خندون رفتم تو آشپزخونه، مامانم گفت نارنگیتو خوردی؟ گفتم آره، تازه به آرشم دادم!بیچاره مامانم بدو بدو رفت نارنگی رو از حلقش کشید بیرون!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اعتراف می کنم که: موقع رانندگی تو میدون داشتم می پیچیدم که یکی خیلی بد پیچید جلوم. منم عصبانی شدم داد زدم: بیا، یهو بیا تو خیابون! هنوزم نمی دونم چی می خواستم بارش کنم که این رو گفتم: بنده خدا هنگ کرده بود.

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

 اعتراف می کنم که: بچه که بودم وقتی فیلم می دیدم، همش با خودم می گفتم چرا هرکی از جلو تیر می خوره، از پشت می افته؟ یعنی روی سمتی که تیر خورده نمی افته. با خودم می گفتم لابد نمی خوان بیشتر تیر بره تو تنشون و دردشون بگیره دیگه…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

 اعتراف می کنم که: دوستم زنگ زد خونمون گفت علیرضا امروز میای سر کار؟ گفتم نه شهرستانم! بعدش فهمیدم چه گندی زدم چون به خونه زنگ زده بود نه موبایل!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

 اعتراف می کنم که: بچه بودم یه کارتون نشون می داد که مورچه زیره فیله یه سوزن می زاره و فیله میره هوا. منم زیره یه بنده خدایی سوزن گذاشتم که بره هوا، جیغ زد ولی متاسفانه نرفت هوا!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اعتراف می کنم که: من بودم که روی صندلی معلم کلاس پنجم پونیز و آدامس می چسبوندم، من بودم که همه گچ های پای تخته رو می پیچوندم، من بودم که وقتی یه کلاس خالی گیر می آوردم با گچ روی دیوارهاش برای معلم ها و مدیر و ناظم فحش می نوشتم. من بودم که می رفتم دستشویی مدرسه تمام شیرهای آب رو تا ته باز می کردم و در می رفتم، من بودم که زمستون ها به شوفاژهای کلاس ویکس می مالیدم که حال همه بهم بخوره و کلاس تعطیل بشه…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اعتراف می کنم که: همین که چشم مامانم رو دور می دیدم، هرچی تور و پارچه خوشگل داشتیم اعم از سفید و سبز و سرخابی جمع می کردم. یه لحاف کوچولو هم داشتم خیلی خوشگل بود. بعد می رفتم تو اتاق همه این ها رو با هم می انداختم روی سرم، کلی حال می کردم که مثلا عروس شدم. اون زیر از گرما و کمبود اکسیژن خفه می شدم. می اومدم بیرون نفس می گرفتم، بعد دوباره به عروس بودنم ادامه می دادم! مامانم که وضع رو اینجوری دید یه لباس به اصطلاح عروس واسم خرید…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اعتراف می کنم که: بچه که بودم دوس داشتم ۲۰ قلو دختر داشته باشم!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

 اعتراف می کنم که: بچه که بودم هدیه روز مادر به مامانم شناسنامش رو دادم. با این توضیح که توی تموم برگه هاش نقاشی کشیده بودم که خوشحال شه!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اعتراف میکنم بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام , تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها می چرخه یا نه!!!!!
    تازه هی چند بارم پشت سر هم این کار و کردم , چون هر چی می زدم اتفاقی نمی افتاد!!!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

 چند روز پیش دختر خالم گوشیشو خونمون جا گذاشته بود … بهش اس ام اس(!) زدم گوشیتو جا گذاشتی!!!!!!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

 چند وقت پیش تو حیاط خونه سیگار میکشیدم که صدای باز شدن در حیاط اومد منم حول شدم سیگارو روی گوشیم خاموش کردم (!!) و بدترش اینکه بلافاصله گوشیو پرت کردم تو باغچه و سیگار خاموش موند تو دستم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اعتراف میکنم دوران راهنمایی روز معلم همه تخم مرغ آورده بودن که توش پر گل بود منم یه تخم مرغ خام آورده بودم که بزنم بخندیم! معلم اومد داخل همه سرو صدا کردن و شادی کردن تخم مرغارو میزدن به تخته منم این وسط تخم مرغو زدم به تخته ! ترکید رو تخته پاشید همه جا ، رو لباس معلمم ریخت ! سریع گفت کی بود ؟!!؟ هیچکی هیچی نگفت با این که میدونستن کار منه خلاصه از ته کلاس ۴ – ۵ نفر شلوغو آورد بیرون زدشون ولی نگفتن کار من بود ! چون شاگرد زرنگیم بودم معلمه شک نمیکرد بهم !وقتی از کلاس اومدیم بیرون تا دو کیلومتر به صورت چهار نعل فرار کردم آخرم سر کوچه گرفتن زدنم !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اعتراف می کنم معلم دوم دبستانم می گفت املا ها رو خودتون بنویسید که من با دوربین مخفیا می بینم کی به حرفام گوش می ده …ازون روز کار من شده بود گشتن سوراخ سمبه های خونه و سوال های مشکوک از مامان بابام:امروز کی اومد؟ کی رفت؟ به کودوم وسیله ها دست زد؟بیشترم به دریچه کولر شک داشتم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

  اعتراف می کنم کلاس اول دبستان بودم تحت تاثیر این حرفا که نباید به غریبه آدرس خونتون رو بدید، روز اول به راننده سرویس آدرس اشتباهی دادم و از یه مسیری الکی تا خونه پیاده رفتم و تازه فرداش موقعی که سرویس دنبالم نیومد تازه شاهکارم معلوم شد برای خانواده

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ اعترافات خنده دار ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اعتراف میکنم چند ماه پیش تو شرکت بودم سر کارام یهو مدیر عامل از تو اتاق خودش گفت: امیــــــــــــــــــر جووون…بلند گفتم جانم؟ گفت خیلی میخوامـــت….گفتم منم همینطور….گفت پیش ما نمیای؟؟؟؟ گفتم چرا..حمتاً..از پشت میزم بلند شدم برم تو اتاقش..به در اتاقش که رسیدم دیدم داره تلفن حرف میزنه با امیر دوستش و من از شدت ضایگی دیوارو گاز گرفتم

 

منبع:pat-o-mat.com

Mahdi_turkoglu