پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵مرداد

لطفا جهت نویسنده شدن به ما اعلام کنید تا دوباره با مطالب گرم در خدمت شما باشیم

Mahdi_turkoglu
۲۱مرداد
 
5 کاری که افراد موفق دنیا قبل از ساعت 8 صبح انجام می‌دهند

برخیزید و بدرخشید ! ساعات اولیه روز تبدیل به یکی از دوستان شما شده است. چه بخواهید، چه نخواهید، استفاده کردن از ساعات اولیه صبح، درست قبل از کار، شاید کلید زندگی و کار موفق باشد. درست است؛ سحرخیزی ویژگی مشترک مدیران، کارمندان و افراد موفق و با نفوذ دیگر شده است.


مارگارت تاچر هر روز صبح ساعت 5 بیدار میشد، آرتور کاستلر ساعت 4، رابرت ایگر (مدیرعامل دیزنی) ساعت 4:30 و ...


می‌دونم به چی فکر می‌کنید_ شب ها بهتر کار می‌کنید...

به عقیده مجله اینک؛ افراد سحرخیز حرفه ای تر و پر حاصل ترند. به اضافه، زندگی هدف داری نیز دارند و همین امر باعث داشتن انگیزه و شور و اشتیاق برای شروع کارشان نیز می‌شود.


ورزش

قبلا هم گفتم، باز هم میگم. اغلب افرادی که هر روز تمرین می‌کنند، صبح ها تمرین می‌کنند. حالا می‌خواهد یوگای صبح باشد یا باشگاه بدنسازی. ورزش کردن قبل از کار، انرژی بیشتری به شما می‌دهد برای کار کردن در طول روز؛ هر کسی می‌تواند بعد از دمبل زدن 60 کیلویی، پشت میز بنشیند و کارهای اداری را انجام دهد اما حتی گرم کردن بدنتان برای شروع تمرین بعد از ساعات کاری خیلی بر روی تمرین‌تان تاثیر می‌گذارد.


حتی اگر دوست ندارید صبح ها برای ورزش، ساعت 5 ، 6 صبح بیدار شوید، حداقل 15 دقیقه زودتر بیدار شوید و کمی حرکات کششی انجام دهید؛ کمک می‌کند بدن‌تان نرم تر و چابک تر باشد در طول روز.


نقشه روزتان را رسم کنید!از حداکثر ظرفیت روزتان استفاده کنید؛ با رسم نقشه روزتان. نقشه روز یعنی امروز چه کارهایی باید انجام دهید و چه چیزهایی باید بدست آورید. اهداف و باید انجام دهید-هایتان است. سحرخیزی باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌هایتان را بهتر اولیت بندی کنید. با ذهن بازتر. اینکار حتی باعث می‌شود تا بتوانید مشکلات مسلسل شده تان را بهتر در همان ساعات اولیه روز، بر روی برنامه روزانه تان حل کنید.


وقتی دارید برنامه ریزی روزانه تان را انجام دهید، سلامتی فکری تان فراموش نشود. بعد از سپری شدن وقت‌تان در ملاقات های چالش زا، برخورد با مشتری های منفی و یا تسفیه حساب های استرس زا حتما 10 دقیقه برای آرامش فکری‌تان برنامه بگذارید. یک قدم زدن دور میدان یا حتی یک مراقبه ی فعال می‌تواند شما را از فرسودگی فکری رها کند.


صبحانه ی سالم بخورید!

همه ما می‌دانیم خروج از خانه با یک لیوان چایی و یک معده خالی ، چقدر باعث می‌شود ساعت ناهار دیر فرا برسد! خوب نیست، اصلا. این کار را باید حتما صبح زود انجام دهید، باک تان را با سوخت پر کنید و بعد به یک روز کاری با نهایت انرژی وارد شوید. اینکار باعث می‌شود فکرتان به چیزی که دارید کار می‌کنید متمرکز شود نه به معده خالی تان.


صبحانه ی صبح نه تنها برای سلامتی‌تان خوب است، بلکه می‌تواند باعث بهبود زندگی اجتماعی‌یتان نیز شود. 5 دقیقه بیشتر وقت با فرزندان، همسرتان بگذرانید برای روحیه هر دویتان برای طول روز خوب است.


تجسم

این روزها ما درباره ی سلامت جسمانی‌مان بیش از حد صحبت می‌کنیم، اما بعضی وقت ها سلامت فکری‌مان نادیده گرفته می‌شود. صبح ها بهترین ساعات برای وقت گذاشتن برای فکر کردن، تجسم و مراقبه است. 10 دقیقه وقت بگذارید در صبح و روزتان را در ذهنتان مجسم کنید، موفقیت هایتان را تصویر سازی کنید. حتی یک دقیقه تصویر سازی ذهنی و تفکر مثبت می‌تواند روحیه تان را و چشم انداز روزانه تان را برای یک روز پربار شارژ کند.


قورباغه را قورت دهید !

همه مان یک کار سخت در کار های روزانه مان داریم که دوست نداریم اصلا انجام دهیم اما باید انجام شود. این کار مانند قورت دادن قورباغه است ! این کار مانند خوره ذهنتان را مشغول میکند و تمام حواستان را بهش جلب میکند.یک راهکار ساده برای رهایی از آن برای شما داریم: بدترین کار روزانه تان را که دوست ندارید انجام دهید همان اول انجام دهید. در صبح زود بیشترین انرژی و فکر آزاد را داریم، پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که اول قورباغه را قورت دهید. اینکار را که کردید شاهد آن خواهید بود به صورت نزولی به ترتیب از سخت تر به سبک تر خواهد آمد و در انتهای روز که انرژیتان در حال نزول است، حجم و سختی کارهای‌تان نیز کم می‌شود و دیگر از خستگی های مفرط جسمی و فکری خبری نیست؛ موفقیت!

 
Mahdi_turkoglu
۱۶مرداد


کاریکلماتور ناب, مطالب خواندنی

کاریکلماتور ناب, کاریکلماتورهای زیبا

 

نان حلال سر هیچ سفره ای بیات نمی شود !!!

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتورهای زیبا و آموزنده ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

اگر خودم هم مانند ساعتم جلو رفته بودم حالا به همه جا رسیده بودم

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتورهای زیبا ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

راننده تاکسی اسکناس روگرفت وبهم گفت:یک نفری؟مکث کردم وگفتم:خیلی وقته!

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

وقتی نوشته هایم به پایان رسید ، قلم از فرط خستگی به خواب رفت.

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتور چیست ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

کلاغ می خواست پرواز هواپیما را یاد بگیرد ، دچار نقص فنی شد …!

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتورهای زیبا و آموزنده ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

با چوب درختی که برف کمرش را شکسته بود پارو ساختم

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتور عاشقانه ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

برای پولدارها زندگی «جاری» است و برای بی پول ها «زن بابا» !

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتور ناب ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

لب هایم آلزایمر گرفته و لبخند را فراموش کرده است !

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتورهای زیبا و آموزنده ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

از تشنگی ام ، لیوانی هم به تو می دهم !

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ اس ام اس کاریکلماتور ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

حوصله که سر برود ، اجاق زندگی خاموش میشود !

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتورهای زیبا ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

بعضی ها صدایشان ضعیف است و بعضی ها گوش هایشان کثیف …!

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتورهای زیبا و آموزنده ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

بعضی از نگاه ها ، صدای قشنگی دارند.

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتورهای تلخ و شیرین ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

اگر حرف مفت را می خریدند ، الان میلیاردر بودم !

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتور عاشقانه ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

برای اینکه کفشهایش را برق بیاندازد ، بندهای آن را در پریز فرو میکرد !

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کاریکلماتورهای زیبا و آموزنده ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ 

 

موجود بدبین با خورشید آدم برفی می سازد

 

Mahdi_turkoglu
۱۶مرداد

ما در زمانی زندگی می کنیم که پیدا کردن فرقی بین بازی و فیلم سخت شده است، بازی های امروز فرقی اساسی با زمانی که سعی می کردیم قارچ های Super Mario را بگیریم یا شیاطین را در نسخه کلاسیک DOOM بکشیم، کرده اند.

امروزه بازی ها به یک منبع عظیم درآمدی تبدیل شده اند، با شرکت هایی که میلیون ها دلار صرف ساختن یک بازی می کنند. بسیاری از بازیگران مشهور هالیوودی در بازی های امروزی حضور پیدا می کنند، گاهی از صدایشان و گاهی هم چهره و صدایشان استفاده می شود.

لیست پایین تعدادی از بازی های ویدیویی است که بازیگران مشهور در آن حضور داشته اند.

Liam Neeson In Fallout 3

Liam-Neeson

ستاره هالیوودی که فیلم هایی همچون Taken ،Schindler’s List و بسیاری دیگر نقش آفرینی کرده است در یکی از بزرگترین بازی های ویدیویی یعنی Fallout 3 حضور داشته است.

این عنوان که درسال ۲۰۰۸ عرضه شد از Liam Neeson به عنوان صدای James, the father of the Lone Wanderer استفاده کرد.

Todd Howard در مورد این شخصیت گفت:

این شخصیت با در نظر گرفتن Liam و صدای مسحور کننده اش نوشته شده بود.

او واقعا انتخاب صحیحی برای این نقش بود.

Mahdi_turkoglu
۱۶مرداد
 
ترس یا شهامت؛ انتخاب با شماست!


فکر کنید یک نفر در زندگی‌تان هست که 24ساعته دنبال شماست و تعقیب‌تان می‌کند و هر جا می‌روید مدام به شما ترس، نگرانی و اضطراب می‌دهد، اعتمادبه‌نفس‌تان را تخریب می‌کند و اجازه نمی‌‌دهد کار‌هایی که می‌خواستید را انجام دهید. فکر کنید هر بار که می‌خواهید تغییری ایجاد کنید، می‌آید و به شما می‌گوید: « اگر جای تو بودم این کار را نمی‌‌کردم. اگر تو را برنجانند چی؟ اگر شکست بخوری چی؟» فرض کنید هر بار که می‌خواهید کاری کنید این شخص مدام زیرگوش‌تان می‌خواند که «پشیمان می‌شوی، خواهیم دید چه گندی می‌زنی». ممکن است با خودتان بگویید هیچ‌وقت چنین شخصی را تحمل نمی‌‌کنید اما باید بدانید کسی که چنین رفتاری را با شما دارد، همان ترس شماست


همه ما نبرد درونی داریم؛ نبردی که میان دو بخش از وجودمان در می‌گیرد؛ یکی بخش منفی و مخرب و دیگری مثبت. در اصل این نبرد ترس و شهامت است که آن را بخش روشن‌بین و خودآگاه می‌نامیم. همه ما همزمان ترس و شهامت را در وجودمان داریم اما اگر بخواهیم بر ترس پیروز شویم، باید منشا اصلی آن را درک کنیم.


واقعیت این است که طبیعت ذاتی فکر و ذهن آن است که عشق بورزد. فکر و ذهن‌تان، شما را دوست دارد اما شیوه و روشی که برای محافظت از شما در مقابل رویداد‌های دردناک به کار می‌برد « ترس» است. هدف ترس آن است که شما را در مقابل درد و رنج محافظت کند. منبع و منشا تمامی ترس‌‌ها تنفر از خویشتن نیست بلکه عشق به خویشتن است.


ترس از بین نمی‌رود

قرار نیست شما ترس را از وجود خود‌تان پاک کنید. ترس هیچ‌گاه از بین نمی‌رود بلکه شما باید بخواهید با ترس‌تان به گونه‌ای متفاوت برخورد کنید. هر بار با ترس‌تان روبه‌رو می‌شوید، می‌توانید انتخاب کنید که چه کسی بر اوضاع مسلط باشد؛ ترس‌تان یا بخش خودآگاه، روشن‌بین و شجاع وجودتان.


راز تغییر رابطه‌ای که با ترس‌تان دارید این نیست که تلاش کنید آن را نابود کنید، بلکه باید جرات، شهامت، دانش و خودآگاهی‌تان را از ترس‌تان جلوتر ببرید و عشق به خود‌تان را از ترس‌تان بزرگ‌تر کنید.


ترس‌تان را بد تفسیر نکنید

همه ما سوءتعبیر‌هایی از ترس داریم؛ سوءتفاهم‌هایی که باعث می‌شود بیش از حد در دام ترس‌مان بیفتیم. اولین سوءتعبیر این است که ترس را نشانه این بپنداریم که مرتکب اشتباهی شده‌ایم. فرض کنید به‌تازگی با مردی برای ازدواج آشنا شده‌اید که روزبه‌روز به او نزدیک‌تر می‌شوید. یک روز صبح از اینکه بیشتر با او صمیمی شوید ترسیده‌اید؛ این ترس را چطور تفسیر می‌کنید؟


آیا این ترس نشانه این است که نباید با این مرد ازدواج کنید؟ پاسخ احتمالا این خواهد بود«نه». ترس شما فقط به این معناست که از منطقه امن خود خارج شده‌اید و فراتر از قلمرو « آشنا» قدم برداشته و به حیطه «ناآشنا» رسیده‌اید. ترس شما صرفا واکنشی انسانی و طبیعی در برابر رشد و تغییر است.


اغلب انتخاب‌های زندگی به خودی خود نه مثبت هستند نه منفی؛ فرافکنی‌‌های ماست که احساس مثبت یا منفی را در ما زنده می‌کند. این قاعده به‌ویژه درباره ترس هم صادق است.


درک و شناخت ماهیت ترس تنها راه تسلط و پیروز شدن بر آن است. خود شما هستید که انتخاب می‌کنید هر روز از چه چیزی بترسید و از چه نترسید. ممکن است کار‌هایی انجام دهید که حتی فکر کردن راجع به آنها هم برای دیگران ترسناک باشد اما ممکن است کار‌هایی انجام دهید که برای دیگران انجام دادنش راحت است اما برای شما بسیار ترسناک است. ذهن شماست که تصمیم می‌گیرد از چه بترسید و از چه نترسید. حالا که خود‌تان انتخاب می‌کنید پس چرا انتخاب دیگری نکنید؟ ترس همیشه ما را از لحظه اکنون دور می‌کند و ما را به آیند‌‌ه‌ای موهوم می‌برد.


کافی است از خود‌تان بپرسید: « آیا همین الان خطری مرا تهدید می‌کند؟» این سوال شما را به لحظه اکنون می‌آورد و کمک می‌کند با منبع خودآگاه درون‌تان تماس بگیرید.


تعبیرش را درک کنید

قرار نیست ترس به شما بگوید که هیچ کاری نکن و دست روی دست بگذار.

اگر درست این حس را تعبیر کنید خواهید دید ترس شما به این معناست که تا مطمئن نشده‌اید چه چیزی در پیش است ادامه ندهید نه اینکه قدم از قدم برندارید. ترس قرار است تمام آسیب‌ها و خطراتی که تصمیم‌گیری برای شما دارد به شما نشان دهد چون خطرات زیادی در کمین شماست. بهتر است بدانید این احتیاط اصلا بد نیست و می‌تواند کمک کند شما همه جوانب را بسنجید.


آماده‌باش می‌دهد

اگر فکر می‌کنید ترس می‌خواهد این را به شما القا کند که شما آمادگی شروع کاری را ندارید، بهتر است یک‌بار دیگر معنای ترس را با خودتان مرور کنید. ترس مثل یک هم اتاقی احساسی و عاطفی است که با شما زندگی می‌کند، با شما حرف می‌زند و سعی می‌کند شما را متقاعد کند برخی کارها را انجام دهید و برخی کارها را نه و مدام دارد به شما هشدار می‌دهد.


‌ترس شما به این معناست که آماده باشید و خودتان را مهیا کنید، یکی از رویاهای شما در شرف به حقیقت پیوستن است. پس تا آنجا که توان دارید از آن حمایت کنید.

‌سوءتعبیر‌هایی از ترس


با ترس‌ نجنگید زندگی کنید

موانع را نشان می‌دهد

چه به این موضوع از این دیدگاه نگاه کرده باشید و چه نه، شما همواره با ترس رابطه برقرار می‌کنید و این رابطه یکی از مهم‌ترین روابط شما در زندگی است. ترس سعی می‌کند شما دست بالا را بگیرد. گاهی اوقات ترس را اینطور معنی می‌کنیم که نباید دست به انجام کاری بزنیم مگر اینکه هیچ مانعی وجود نداشته باشد. کاری که حس ترس با شما می‌کند این است که سختی‌ها را به شما نشان دهد. ترس شما به این معناست که موانعی در سر راه شما وجود دارد. این موانع را به تو نشان می‌دهم تا بتوانی چاره‌ای بیندیشی و یک‌بار برای همیشه از شرشان خلاص شوی.


با ترس‌ نجنگید زندگی کنید

اگر بخواهید منتظر شوید ترس‌های‌تان ناپدید شوند تا بتوانید دست به کاری بزنید، ممکن است مجبور باشید تا ابد صبر کنید.


ترس همیشه با ما خواهد بود؛ ترس واکنش طبیعی بدن ما در برابر برخی رویدادها و موقعیت‌هاست بنابراین کاملا ساده‌لوحانه است که منتظر باشیم ترس‌های‌مان از بین بروند تا دست به کاری بزنیم و زندگی کنیم.


به خاطر داشته باشید ممکن است این حق انتخاب را نداشته باشید که بترسید یا نترسید اما این انتخاب با شماست که فقط نظاره‌گر ترس‌های‌تان باشید و به‌رغم ترس‌های‌تان دست به عمل بزنید یا اینکه اجازه دهید آنها شما را فلج کنند. کافی است ترس‌تان را نظاره کنید و هر بار که ترسیدید از خود‌تان بپرسید: « من می‌ترسم اما ترس هویت واقعی من نیست من آن خودآگاهی و بصیرتی هستم که ترس‌هایم را مشاهده می‌کنم.»


با ترس‌های‌تان حرف بزنید

اگر می‌خواهید با ترس‌تان کنار بیایید و راهی برای روبه‌رو شدن با آن به دست بیاورید بهتر است از ترفند صحبت کردن با ترس‌تان استفاده کنید.


با استفاده از این ترفند به سادگی می‌توانید ترس‌تان را بریزید و چنانچه کار را به درستی انجام دهید تفریح خوبی هم خواهد بود. یکی یکی ترس‌های‌تان را بیان کنید و از خود‌تان بپرسید: «بعد چه؟» این تمرین به شما اجازه می‌دهد ترس‌های‌تان بریزد و با تصور بدترین حالات ممکن ببینید که حتی در بدترین شرایط هم کاری از دست‌تان برمی‌آید. با بیان واضح و شفاف احساسات و نگرانی‌‌ها، افکار ناراحت‌کننده و ترسناک شما تخلیه می‌شود.


وقتی ترس‌تان را تخلیه کنید از انرژی‌شان کاسته خواهد شد. درست زمانی که ترس‌های‌تان را بیان می‌کنید در مقطعی متوجه می‌شوید هرگز اجازه نخواهید داد چنین اتفاقات ناگواری بیفتد.


شهامت با چه چیز‌هایی تقویت می‌شود

نقطه مقابل مواردی که ترس را در شما تقویت می‌کند، چیز‌هایی است که می‌تواند خیلی راحت به شما شهامت ببخشد؛ اولین و مهم‌ترین چیزی که به شما جرات می‌دهد، عشق است؛ جرات و شهامت شکلی از عشق است. شکلی از عشق به خویشتن و بزرگداشت و گرامیداشت حقیقت وجودی و ماهیت واقعی‌تان. علاوه بر این منبع بزرگ انرژی، برخورداری از پشتیبانی دیگران، برنامه‌ریزی روشن و واضح در مورد اهداف، نظم و انضباط، نشست و برخاست با افراد مثبت و حضور در محیط‌هایی که در آنها تغییر و رشد تایید می‌شود، می‌تواند شما را در جهت داشتن شهامت جلو ببرد. علاوه بر اینکه به روح‌تان باید در این مورد بها بدهید باید جسم را همسو با روح در جهت رشد پیش ببرید. داشتن تغذیه سالم، استراحت، رفتن به دامان طبیعت و سبک زندگی مناسب همگی می‌توانند به شما کمک کنند ترس را در خود‌تان ضعیف کنید. صرفنظر از مواردی که ذکر شد، باید خود‌تان نیز براساس شناختی که از خود‌تان دارید در مسیر تقویت جرات و شهامت پیش بروید.


چطوری با ترس‌تان روبه‌رو شوید؟

ترس نیرویی دارد که می‌تواند خوشحالی و خوشبختی شما را خراب کند. ترس ضعف‌های‌تان را تثبیت می‌کند و اجازه نمی‌دهد رشد کنید و بین شما و دیگران جدایی می‌اندازد. ترس کاری می‌کند رویاهای‌تان را فراموش کنید اما چند تغییر ساده به شما کمک می‌کند کمتر بترسید و شجاعت بیشتری در خود احساس کنید. آنچه ترس شما را تقویت می‌کند قضاوت، سرزنش، گوشه‌گیری، انزوا، خستگی، سردرگمی و تشویش است. علاوه بر همه اینها دمخور شدن با افراد منفی‌باف و بدبین و حتی سرکوب احساسات و فروخوردن آنها و حضور در محیط‌هایی که تغییر و رشد شخصی در آنها تایید و تشویق نشده از جمله مواردی است که خیلی راحت می‌تواند ترس شما را قوی کند.


حتما خودتان هم مواردی را تجربه کرده‌اید که ترس در شما آنقدر بزرگ شده که نتوانسته‌اید کاری از پیش ببرید اما بهتر است بدانید هرچه خودآگاهی و روشن‌بینی‌تان را بالا ببرید، جرات و شهامت‌تان را تقویت کنید و ترس‌های‌تان را ضعیف و ضعیف‌تر کنید، احساس اقتدار و آزادی بیشتری خواهید کرد. همیشه با خودتان بگویید که نباید بترسید. ترس دشمن تفکر و تعقل شماست. ترس مرگی کوچک است که به نابودی تمام و کمال شما می‌انجامد. با ترس‌های‌تان روبه‌رو شوید و بگذارید از شما رد شوند. وقتی ترس‌ها را از سر گذراندید دیگر هیچ‌چیز باقی نمی‌ماند و خود واقعی شما بروز می‌کند. با تکرار این جملات انگار با یک چیز عمیق در روح‌تان صحبت می‌کنید؛ با حقیقتی که آن را از یاد برده‌اید.‌

Mahdi_turkoglu
۱۳مرداد

دوستانی که مایل به نویسندگی در این وبلاگ هستند شرایط خود را در ثسمت نظرات بیان کنند

Mahdi_turkoglu
۰۹مرداد

فیلم سریع و خشن,سریع و خشن چگونه ساخته میشود؟,پل واکر در سریع و خشن,سریع و خشن هشت,فیلم سریع و خشن هشت,سریع و خشن هشت ساخته میشود؟,سریع و خشن 8,اخبار سریع و خشن,سریع و خشن 8 کی ساخته میشود؟,Fast and Forius 8 ,عکس برادر پل واکر

سریع و خشمگین (به انگلیسی: The Fast and the Furious) فیلمی به کارگردانی راب کهن محصول سال ۲۰۰۱ امریکا است این فیلم اولین فیلم از سری فیلمهای سریع و خشمگین است که از بازیگران اصلی آن می‌توان به پل واکر، ون دیزل، جوردنا برستر ، میشل رودریگز ، ریک یان، چاد لیندبرگ، مت کلاوس ، تد لواین ، جا رول، ویتو روگینز ، رجی لی و نئال اچ مورتیز اشاره کرد.
پس از مرگ ناگهانی پل واکر در هفتمین فیلم «سریع و خشمگین» در نقش «سریع» هشتمین قسمت این فیلم با عنوان «خشمگین ۸» تولید می‌شود.
نقش اصلی فیلم را ون دیزل بازی می‌کند که در هفت قسمت قبل نیز این نقش را داشته است.
اکران فیلم برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده اما هنوز عوامل به صورت کامل مشخص نشده‌اند.
ون دیزل درباره این فیلم گفت: احساس فقدان پل واکر حس ناخوشایندی به من می‌دهد و قسمت هشتم بدون حضور اوست چرا که کسی توانایی جایگزینی وی در این نقش را ندارد. جای خالی واکر در نیمه دوم قسمت هفتم بسیار آزاردهنده بود.

گرچه شنیده‌ها حاکی از این است که سریع و خشن ۸ قرار است در آوریل ۲۰۱۷ اکران شود، همچنان گمانه‌زنی‌ها پیرامون داستان این سری جنجالی ادامه دارد؛ مخصوصا حالا که کاراکتر پل واکر از داستان اصلی حذف شده است. مسئله حذف یکی از بزرگترین ستاره‌های این فیلم، باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی پیرامون موفقیت نسخه بعدی این سری شده است. طبق شایعات قرار است کارکترهای قدیمی بازگردند و همچنین کودی واکر (Cody Walker)، برادر کوچکتر پل واکر، در نقشی جدید ظاهر شود.

جزییات جدیدی از سریع و خشن ۸!

بعد از مرگ دلخراش پل واکر در تصادف سال ۲۰۱۳، کودی واکر، که بسیار شبیه پل واکر است، به عنوان شخصیت جایگزین برای ایفای نقش برایان اوکانر انتخاب شد تا صحنه‌هایی از فیلم سریع و خشن ۷ که بدون پل واکر ناتمام مانده بود، فیلم‌برداری شود. طبق خبرها حضور وین دیزل (Vin Diesel)، دواین جانسون (Dwayne Johnson)، تیرز گیبسون (Tyrese Gibson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) در نسخه ۸ قطعی شده و قرار است نقشی برای کودی واکر نیز در این فیلم تعریف شود. بازیگران قبلی این سری مانند لوکاس بلک (Lucas Black) و اوا مندز (Eva Mendes) نیز شاید در سری جدید دوباره هنرنمایی کنند.


فیلم سریع و خشن,سریع و خشن چگونه ساخته میشود؟,پل واکر در سریع و خشن,سریع و خشن هشت,فیلم سریع و خشن هشت,سریع و خشن هشت ساخته میشود؟,سریع و خشن 8,اخبار سریع و خشن,سریع و خشن 8 کی ساخته میشود؟,Fast and Forius 8 ,عکس برادر پل واکر


Mahdi_turkoglu
۰۹مرداد
Mahdi_turkoglu
۰۴مرداد

مدل های متفاوت و دیدنی حفاظ دیوار 94

مدل های حفاظ دیواری

مدل های متفاوت و دیدنی حفاظ دیوار 94

مدل های جدید و دیدنی حفاظ دیواری

مدل های متفاوت و دیدنی حفاظ دیوار 94

مدل حفاظ دیوار

مدل های متفاوت و دیدنی حفاظ دیوار 94

مدل جدید حفاظ های دیواری 94

مدل های متفاوت و دیدنی حفاظ دیوار 94

حفاظ زیبای دیواری 2015

مدل های متفاوت و دیدنی حفاظ دیوار 94

Mahdi_turkoglu
۰۴مرداد

شاید تصور اینکه یک انسان بتواند 2 قرن زندگی کند از ذهن و منطق به دور باشد اما “لی یوان بای که” مردی است که توانسته بیش از 2 و نیم قرن بر روی کره زمین زندگی کند.

 

بنابر گزارش تکناز، لی در سال 1677 میلادی متولد شده و در سال 1933 از دنیا رفته است و عمری بالغ بر 256 سال داشته است. نام اصلی وی “چو لیانگ” بوده و اکثر عمر خود را در کوهستان ها در پی جمع آوری گیاهان دارویی سپری کرد و به این کار مشغول بوده است.

 

مردی که بیش از دو و نیم قرن زندگی کرد + عکس

پیرترین انسان دنیا

 

یکی از مسائل باورنکردنی در زندگی “چو” این است که وی وقتی 71 ساله بود به ارتش چین پیوسته و به عنوان مدرس فنون نظامی و دفاع شخصی از وی استفاده شده است. “چو” در سن 100 سالگی شاهد به بار نشستن دستاوردهای خود در زمینه طب چینی بوده و از دولت وقت چین نشان ویژه حکومتی دریافت کرده است.

 

مردی که بیش از دو و نیم قرن زندگی کرد + عکس

مردی که 2 و نیم قرن زندگی کرد

 

جالب است بدانید این مرد چینی وقتی به سن 200 سالگی رسیده است برای تدریس به مراکز علمی چین می رفته و در آن سالها مردمان زیادی از کشورهای اطراف برای دیدن وی عازم چین می شده اند.

 

“لی” در طی عمر 256 ساله خود با 23 زن ازدواج کرده است و تعداد فراوانی فرزند داشته طوری که تعداد نوادگان وی در زمان حیاتش به 180 تن می رسیده است.

 

 

Mahdi_turkoglu
۰۴مرداد

جاستین بیبر ستاره پر خبر کانادایی به پوشیدن لباس های عجیب و غریب عادت دارد.

 

جاستین بیبر خواننده جنجالی و پرحاشیه کانادایی یکی از راه های جلب توجه را پوشیدن لباس های عجیب و غریب می داند. این خواننده پاپ کانادایی با پوشش عجیب خود مورد توجه دوربین های خبری را به خودش جلب کرد. این تصاویر در یکی از خیابانهای آرژانتین از این خواننده جوان گرفته شده است.

 

تیپ و شلوار عجیب جاستین بیبر در آرژانتین (عکس)

جاستین بیبر

تیپ و شلوار عجیب جاستین بیبر در آرژانتین (عکس)

لباس عجیب جاستین بیبر در آرژانتین

 

Mahdi_turkoglu