پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۱۹شهریور

ifa

جمع بندی نمایشگاه IFA 2014 : نگاهی به محصولاتی که در IFA امسال معرفی شد

نمایشگاه IFA یکی از بزرگترین رویدادهای تکنولوژی دنیا است که همه سال در ماه سپتامبر و در شهر برلین آلمان برگذار می گردد.تمرکز اصلی این رویداد ، حضور شرکت های مختلف تولید کننده محصولات صوتی و تصویری است که البته در سال های اخیر کمپانی های سازنده تلفن همراه هم در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته و اکثرا محصولات جدید خود را در این رویداد معرفی میکنند.

امسال هم همچون سال های گذشته با پوشش ویژه خبری این نمایشگاه در خدمت شما عزیزان بودیم ، هرچند که بودجه کافی برای حضور فیزیکی در این نمایشگاه را نداشتیم اما سعی کردیم تا با انتشار سریع مطالب و اخبار مربوط به این نمایشگاه ، شما کاربران دوست داشتنی گجت نیوز را در جریان تمامی اخبار و رویداد های این نمایشگاه قرار دهیم.امیدواریم که از ما راضی باشید و اگر کم و کاستی بود پوزش ما را بپذیرید.

به هر حال این رویداد بزرگ فردا رسما به کار خود پایان خواهد داد و دیگر محصول جدید رونمایی نخواهد شد.در این مطلب قصد داریم تا نگاهی داشته باشیم به محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی شد و ما آن را در گجت نیوز پوشش دادیم.

نکته :

  • ترتیب قرار گیری مطالب بر اساس زمان انتشار آن می باشد.

  • برای مشاهده متن کامل بر روی مطلب کلید کنید

۹۳/۰۶/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی