پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۲۴شهریور

از ممنوع الخروجی امیرتتلو تا قاچاقی رفتنش ، گلایه های خواننده زیر زمینی به ممنوع الخروج بودنش از کشور

 

امیر تتلو خواننده زیر زمینی مشهور، در یادداشتی که در اینستاگرامش منتشر کرده از ممنوع الخروجی اش از کشور ناراحت است و می گوید همه دوستانش مسافرت رفته اند، الا او! یادداشت او را اینجا بخوانید:

 

«من هر سال شهریور، فقط میرم مسافرت، اما امسال ممنوع الخروجم!!! عید مسافرت نرفتم، ممنوع الخروج بودم! بابا اگه میخواستم برم دیگه نیام خیلی راحت قاچاقی میرفتم دیگه!! به پیر، به پیغمبر مسافرت میخوام برم!

 

خسته شدم میخوام برم هواخوری! مغزم داره میترکه! همه دوستام تابستون و عید رفتن مسافرت من نرفتم!!! تورو خدا هر کی میتونه کمک کنه من می خوام شهریور رو برم سفر عین همه آدما!!!»

از ممنوع الخروجی امیرتتلو تا قاچاقی رفتنش + عکس

۹۳/۰۶/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی