پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۲۶شهریور

windows-9-1

زمانبندی مایکروسافت برای معرفی ویندوز ۹ در ۳۰ سپتامبر

بنظر می رسد که مایکروسافت علاقه زیادی به پشت سر گذاشتن ویندوز ۸ و معرفی ویندوز ۹ دارد. شاید تجربه ویندوز ویستا و سپس ویندوز ۷ دوباره در حال وقوع باشد! انتظار می رفت که مایکروسافت از نسخه بعدی ویندوز در سال ۲۰۱۵ رونمایی کند ولی این شرکت رویدادی را در تاریخ ۳۰ سپتامبر تدارک دیده است که به احتمال بسیار زیاد در این رویداد ویندوز ۹ معرفی خواهد شد.

مایکروسافت دعوتنامه ای برای ۳۰ سپتامبر  که در سان فرانسیسکو برگذار خواهد شد ارسال نموده است. در این دعوت نامه نوشته شده ” به ما بپیوندید تا درباره ویندوز بعدی بشنویم”.  انتظار می رود که در این مراسم یک پیش نمایش از ویندوز بعدی به نمایش در آید.

windows-9-2

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویندوز ۹در دست نیست. انتظار می رود که گوشی های هوشمند و سیستم های دسکتاپ یکپارچه شوند. همچنین تغییراتی در رابط کاربری بر روی دستگاه های مختلف ممکن است دیده شود. دسکتاپ ها سهم کمتری از رابط کاربری مترو داشته و بیشتر بر روی رابط کاربری سنتی با استارت منویی دوباره طراحی شده متمرکز شده اند در حالی که تبلت ها استفاده بیشتری از رابط کاربری مترو دارند. نظر شما در مورد نسخه بعدی ویندوز چیست؟ آیا مانند ویندوز ۷ این نسخه شاهکار دیگری رقم خواهد زد؟

منبع : phonearena

۹۳/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی