پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۰۱مهر

یوبی سافت : Watch Dogs 2 تغییرات اساسی خواهد داشت


450

به تازگی Lionel Raynaud که از کارکنان بلند پایه استودیو خلاق Ubisoft Montreal است، در مصاحبه ای تازه اعلام کرده است که از بازخورد های Watch Dogs در میان منتقدان و حتی مخاطبان راضی نبوده اند و نسخه ی دوم حتما دچار تغییرات اساسی خواهد شد.

ما به خوبی از بازخورد های این بازی آگاه هستیم بنابراین مطمئن باشید که تغییرات اساسی بر روی نسخه ی بعدی این بازی صورت خواهد گرفت. در زمان ساخت بازی ما تصور می کردیم که Watch Dogs دارای پتانسیلی چون سری Assassin’s Creed برای تبدیل شدن به یک عنوان پر طرفدار است اما مدتی بعد از عرضه ی بازی متوجه شدیم که این تصور اشتباه بوده است. حال  باید تلاش کنیم کاری که با سری Assassin’s Creed انجام دادیم را برای Watch Dogs نیز انجام دهیم تا به آن درجه از محبوبیت و کیفیت برسد که مهم ترین آن ها صرف زمان بیشتری برای ساخت بازی است. ما با جاه طلبی های کمتری به سراغ ساخت نسخه ی دوم و استفاده از فناوری های جدید می رویم و سعی می کنیم با ترکیب عناصر قدیمی و جدید، یک تعریف مجدد ایجاد کنیم تا Watch Dogs 2 یک عنوان کامل متاوت باشد.

Watch Dogs عنوانی جهان ازاد و اکشن بود که در ۲۷ می ۲۰۱۴ راهی بازار شد ولی مورد توجه منتقدان قرار نگرفت و در واقع نتوانست انتظارات بالایی که از این عنوان وجود داشت را بر آورده کند و با متای ۸۰ به کار خود پایان برد.

۹۳/۰۷/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی