پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

پروفسورها

هر چی را که دوست داشته باشید می توانید در اینجا پیدا کنید

مرگ به‌همگی ما لبخند می‌زند، تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که لبخندش را با لبخند پاسخ گوییم. "اورلیوس"

طبقه بندی موضوعی
۲۰دی

رئال مادرید ساعتی پیش موفق شد تا در شرایطی که از دقیقه 54، 10 نفره شده بود، با 3 گل از سد اسپانیول بگذرد و جایگاهش در صدر را مستحکم تر کند.



به گزارش "ورزش سه"، این اولین برد رئال در سال جدید میلادی بود. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پس از این بازی شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت:

جریان مسابقه و عملکرد گرت بیل

بیل امروز بسیار خوب بازی کرد.گل دوم را زد و روی گل اول تاثیر گذار بود. در یک صحنه هم هواداران انتظار داشتند او به رونالدو پاس بدهد اما باید توجه داشت که او یک مهاجم است و یک مهاجم همیشه دوست دارد خودش گل بزند. مشارکت تیمی بسیار مهم است و اگر ببینم بازیکنی خودخواه است، در صدد رفع این مشکل بر خواهم آمد. مردم بازیکنان فوق ستاره را دوست دارند و گرت بیل نیز یکی از اینهاست.

با بیل در این مورد صحبت خواهید کرد؟

باید یک بار دیگر آن صحنه را ببینم.

عصبانیت رونالدو از بیل

از این مساله یک بحران نسازیم.در فوتبال از این مسائل پیش می آید. ارتباط بین این دو و بین همه بازیکنان بسیار خوب است.همه یک هدف داریم و آن سربلندی رئال است. در این مورد نیازی نیست بیشتر از این صحبت کنم.

ترکیب رئال در بازی برگشت مقابل اتلتیکو

هنوز زمان به اندازه کافی باقی است.بهترین ها در آن روز به میدان خواهند رفت.می خواهیم شکست 2-0 را جبران کرده و به یک چهارم صعود کنیم.

کریس رونالدو و توپ طلا

امروز کریس مثل همیشه بود. او در بهترین وضعیت فیزیکی قرار دارد و یک پاس گل تماشایی هم به خامس داد. رونالدو بازیکنی در خدمت تیم است.

ایسکو و کروس

ایسکو مدتهاست که خوب بازی می کند. خیلی بهتر از سال قبل. کروس هم در همان سطح همیشگیش بازی کرد. روند رو به رشد او هم تداوم دارد.

صحبت با داور

نفهمیدم چرا کوئنترائو اخراج شد ؟ فکر می کنم که تصمیم داور نسنجیده بود.با اخراج کوئنترائو، بازی برای ما پیچیده و دشوار شد.اما توانستیم بازی را تا به انتها خوب اداره کنیم.

علاقه بایرن به واران


شگفت زده شدم چرا نمی دانستم که مندز مدیر برنامه های واران است. تا سه روز پیش که یک مدیر برنامه دیگر داشت. واران تا مدت ها بازیکن رئال باقی می ماند.

دروازه بان رئال مقابل اتلتیکو

کیلور ناواس
۹۳/۱۰/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi_turkoglu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی